Çok Kanallı Müşteri Deneyimi Eğitim Programı

Online
Başlangıç Tarihi: 11 Şubat 2023
Süre: 2 gün 10 saat

Müşteri deneyimi yönetimi nedir? Müşteri deneyimi yöntemi şirket ve birey için neden önemlidir?Müşteri deneyimi yönetimi nedir? Müşteri deneyimi yöntemi şirket ve birey için neden önemlidir?Müşteri deneyimi yönetimi konusunda izlenecek model v iyileştirme süreçleri nelerdir? Hangisektörde hangi süreç izlenmelidir? ( Örnekler üzerinden değerlendirmeler) , Yaşayan şirketlerinmüşteri deneyimi yönetimi modelleri ve başarı örnekleri? Müşteriyle duygusal bağ kurmak nedenönemlidir? Dokunma noktaları (touch points) nedir? Müşterimiz bizi neden terk eder? Müşteri OdaklıMark nasıl olunur? Müşteri Deneyimi Yönetiminde Teknoloji Faktörü? Sorularının yanıtlarınıpaylaşacağız.


Eğitim Bilgileri

- Müşterilerinin kim olduğunu, beklediğini, onlara nasıl yaklaşılması gerektiğini ve müşteri
şikayetlerinin nasıl yönetilmesi gerektiğini öğrenmek isteyenler.
- Müşteri Deneyimi Yönetimi Esaslarını bildiğini ancak başarılı sonuçlandıramadığını düşünen
tüm profesyoneller.
- E-Ticaret ile kazanç sağlayan/sağlamak isteyen tüm girişimciler.

Ürününüz ne olursa olsun, satışın giderek önem kazandığını günümüz dünyasında
Çevrimiçi ve fiziksel kanalların bütünü için müşteri teması, müşteri tutundurma başlıklarında
uzmanlaşacaksınız.
Her yönü ile doğru yönetilen müşteri süreçlerinin satışlarınızı artırmasın sağlıyor, iadelerinizin
azalmasını sağlıyoruz.

11 Şubat 2023 09.00 - 15.00

18 Şubat 2023 09.00 - 15.00


CRM ve Teknoloji Kaynağı
• CRM planlama ve uygulama süreci
• Müşteri ilişkileri yönetim sürecinde uygun teknolojileri seçebilme
• Çok kanallı müşteri yönetimi
• Call center
• Müşteri ilişkileri yönetiminde iç ve dış kaynak dengesi
• Online Satış Süreçlerinde müşteri yönetiminde farklı ne yapılmalı
• Web Sitesi, Sosyal Medya, Pazar yerlerinde müşteri ilişkileri ve memnuniyet yönetiminde
teknolojik altyapı
CRM ve İnsan Kaynağı
• Müşteri deneyimi nedir? Ne değildir?
• Her müşteri gerçek satış mıdır?
• Müşteri odaklılıkta tüm evreler
• Kritik Müşteri Fonksiyonları
• Yeni dünya yeni rekabet
• Dış hizmet-iç hizmet kalite dengesinin önemi
• Deneyim yaratmak için metodolojiler
• Hizmetlerde müşteri bağlılığı ve kalite
• Sektör bazlı crm uygulamaları
• Müşteri ile kalıcı ilişkiler kurma, diyalogları yönetme
• Müşteride önyargıları ve algıyı yönetme
• Müşteri ilişkileri şikayet yönetimi
• İlişkiler alan yönetimi
• Müşteri ilişkilerinde tutum-davranış dengesi
• Müşteri ilişkilerinde çatışma yönetimi
• Farkındalık teorileri
• İletişim teknikleri
• E-Ticaret, etkileşim kanalları ve Crm

Müşteri deneyimi nedir ve neden önemlidir sorularına güncel örneklerle yanıt bulacak.
İyi bir deneyim yaratmak için olmazsa olmaz noktaları keşfedecek.
Müşterilerin beklentilerini anlayarak yaptığı her işi farklılaştıracak
İç görü elde etme yöntemlerini ve bu iç görülerin nasıl aksiyona dönüştürülebileceği konusunda bilgi
sahibi olacak .
Çok kanallı müşteri deneyimi yönetimi önemi ve teknoloji faktörleri hakkında bilgi sahibi olacak.
Türkiye’deki ve dünyadaki en iyi örneklerle müşteri deneyiminin nasıl yönetildiğine tanık olacak. En
yeni ve etkili trendlerin neler olduğunu öğrenecek.
NPS, FCR gibi kilit müşteri deneyimi ölçüm yöntemlerinin detaylarına hakim olacak. Müşteri
yolculukları ile deneyim yönetiminin detaylarını öğrenecek.

Eğitimin sonunda yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.

Sevtap Küçük ETRADEGLOBAL FOUNDER

Senior Consultant & Learning & Development


Uludağ Üniversitesi Ekonomi bölümünü rektörlük özel başarı bursu ile bitirmiş olan Küçük, MBA Programını Bahçeşehir Üniversitesi Stratejik Pazarlama, Marka yönetimi bölümünde tamamlamıştır. Hala Bahçeşehir Üniversitesinde ders vermeye devam etmektedir. 12 yılı aşkın süre, Telekomünikasyon ve E- Ticaret sektöründeki şirketlerin Kurumsal Satış, Saha ve Operasyon, Müşteri Deneyimi ve süreç ekiplerimi yönetmiştir.

Eğitim ve İhracat danışmanlığı alanlarında faaliyetini sürdüren E-Trade Global kurucusudur. İhracat sektöründe hatrı sayılır bir marka bilinirliğine sahiptir.

Kurumsal hayatında sırası ile; Yapı Kredi Emeklilik, Garanti Bankası, Turkcell olmak üzere birçok kurumsalşirketin yönetim kadrolarında görev almıştır.

Kurucusu olduğu E-TradeGlobal Şirketi ile ulusal ve uluslararası şirketlere E- Ticaretve E-İhracat alanında eğitimler vermeye devam etmektedir.

Kamu ve özel sektörde Eğitim ve Konferanslar vermeye devam etmektedir. Vermiş olduğu Profesyonel Danışmanlık Hizmetleri; Elektronik Ticaret, Müşteri Deneyimi Yönetimi, İş Süreçleri Yönetimi, Sadakat Programları ve şikayet yönetimi başlıklarında toplanmıştır. Farklı üniversitelerde eğitim vermeye devam etmekte olup, E-Ticaret alanındaAlibaba.com’ un uluslararası eğitimcisidir. Küçük’ ün Eğitimcive Danışman kimliğiile verdiği başlıcahizmetler; GİRİŞİMCİLİK,E-TİCARET, BİLİŞİM SİSTEMLERİ, MÜŞTERİ

MEMNUNİYET YÖNETİMİ’ dir. E-Trade Global Ekibi içerisinde farklı sektörlerden Türkiye’nin öncü eğitmenleri de görev almaktadır.

www.e-tradeglobal.com

1.250 TL (KDV Dahil)

Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.

Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü