Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Akademisi

Dijital Çağda Çevik Dönüşüm Sertifika Programı

Başlangıç Tarihi: 05 Ekim 2019
Süre: 45 Saat

Son senelerde ismi sıkca geçen dijital dönüşüm kavramı kimisi için çok şey ifade ederken kimisi için bir anlam içermemektedir. Halbuki son zamanların en büyük değişimi yaşanmakta, buna adapte olamayan kişiler istedikleri terfileri alamakta hatta işlerini kaybetme tehlikesi ile karşı karşıya kalmaktadır.

‘Ben teknoloji sektöründe değilim ki, beni ilgilendiren bir şey yok’ diyen birçok kişi aslında bu değişimin her alanda köklü değişimler yapacağını bilmeli. Bu sertifika programına hayatımıza giren kavramlar hakkında bilgiler verilecek, bunların iş ve sosyal hayatımıza etkilerinden bahsedilecek, dijitalleşme, liderlik, hikayeleştirme, oyunlaştırma, markalaşma ve girişimcilik konuları hakkında detaylı bilgiler paylaşılacak.

 

 


Eğitim Bilgileri

Programa Kimler Katılmalı?

Dijitalleşen dünyanın risklerinin farkında olup kendisini geliştirmek isteyen ve bunun somut adımlarını öğrenmek isteyen kurumsal çalışan ve girişimciler.

Bireysel liderliğiyle ilgili farkındalık kazanmak ve bu sayede fark yaratmak isteyenler.

İletişim, ikna etme, motivasyon, müzakere, liderlik gibi konularda insanlarla birebir işi olan, kendini geliştirmek isteyen şirket çalışanları.

Kurumlardaki süreçlerde ödül, statü ve yarışma gibi oyun tasarım teknikleri ekleyerek bir hikaye kurgusunda oyunlaştırmak isteyen tüm çalışanlar.

Kendini pazarlama alanında geliştirmek isteyen profesyoneller ve kendi markasını veya kişisel markasını yaratmak isteyen kişiler

Çalıştıkları kurumlar için fark yaratacak inovatif iş fikirleri geliştirmek ve uygulamak isteyen ileri görüşlü çalışanlar.

 Program İçeriği

Tarih              Eğitim Başlığı                                                         Eğitmen

5 Ekim            Dijital Dönüşüm Çağında Bizi Neler Bekliyor          Bora Erkmen

6 Ekim            Dijital Çağda Çevik Liderlik                                     Nesli Atalay Üner 

12 Ekim          Dijital Çağda Hikayeleştirme                                   Emir Bayraktar

13 Ekim          Dijital Çağda Oyunlaştırma                                      Ercan Altuğ Yılmaz

19 Ekim          Dijital Çağda Markalaşma                                       Ömürden Sezgin

20 Ekim          Dijital Çağda Kurum içi Girişimcilik                          Mine Dedekoca



Program Tarihi

Program 3 hafta sürecek olup 5 Ekim Cumartesi günü başlayacaktır. Cumartesi ve Pazar günleri saat 10.00 – 18.00 arası yapılacak program 20 Ekim Pazar günü sertifika töreni ile sona erecektir

+90 212 533 65 32 /  1219 

khas-yasam@khas.edu.tr

Kadir Has Üniversitesi

Kadir Has Kampüsü 34083 Cibali İstanbul

2000 TL+ %8 KDV 

Eğitmen: Nesli Atalay Üner

Eğitime Kimler Katılmalı: Bireysel liderliğiyle ilgili farkındalık kazanmak ve bu sayede fark yaratmak isteyen herkes

Eğitim İçeriği

  1.  Zihniyetimiz
  • Otomatik davranış kalıplarımız
  • İnançlarımız ve paradigmalarımız
  1. Değerler
  • Kim olduğumuz hakkında farklı bakış açısı kazanmak
  • Kararlarımızı hangi kiriterlere göre aldığımız
  • Kararlarımızı alırken –konudan bağımsız- kendimizle ilgili neleri gözönünde bulundurmamız gerektiği
  • Bunu bilmenin bütünsel olarak bize ve hayatımıza ne kazandırabileceği
  1. Güçlü olduğum yönler

Bizi diğerlerinden ayıran özelliklerimizin farkındalığı

Bunun önemi ve nasıl kullanabileceğimiz

  1. Liderlik Stilleri
  • Önemi
  • Stratejik olarak bu bilgiyi hayata nasıl geçirebileceğimiz

 

Eğitim Sonucunda Neler Beklemeli?

Eğitime katılanlar “kendine liderlik etmek” konusunda derin farkındalık kazanır. Bu farkındalık onların etkili karar almalarını ve beraberinde seçimlerini bilinçli bir şekilde yapmalarını sağlar. Katılımcılar otomatik davranış kalıplarını yıkmaya başlar ve özgüvenleri artar.

Eğitmen: Ömürden Sezgin 


Eğitime Kimler Katılmalı:

  • Pazarlama Profesyonelleri 
  • Girişimciler / Girişimci olmak isteyenler
  • Dijital dünyada ticaret yapanlar
  • Kendini pazarlama alanında geliştirmek isteyen profesyoneller
  • Pazarlama alanında kariyer düşünen üniversite öğrencileri ve çalışanlar
  • Şirket kültürü yaratmak isteyen IK yöneticileri 
  • Kendi markasını veya kişisel markasını yaratmak ve yaşatmak isteyen kişiler

Eğitim İçeriği


Şirketler ve girişimler ne satarlarsa satsınlar, ne hizmet verirlerse versinler, ne iş yaparlarsa yapsınlar, en değerli ürünleri markalarıdır. Bir girişimci, liderlik dışında iyi bir pazarlamacı olmak zorundadır. İşini, fikrini ve ürünlerini markalaştırıp, etkili ve stratejik pazarlamalıdır.İsim sürecinden, duruşuna, logosundan sloganına, birçok parçasıyla markaya karar vermek,hayata geçirmek ve sürdürülebilir kılmak en önemli konulardandır. Marka, insan gibidir; konuşur, bir tarzı vardır, kıyafetleri vardır, arkadaşları ve hobileri vardır, kendini geliştirir, büyür, yardım eder. Bu eğitim programında, pazarı ve tüketiciyi anlayarakbir markanın baştan sona yaratım süreçlerini görme, girişimci olarak stratejik pazarlama sürecinde atılması gereken adımları derinlemesine öğrenme şansınız olacak. Unutmayın, bir şirket markaları kadar değerlidir. 

Temel Konular

  • Marka nedir? 
  • Tüketici Analizi ve Pazar Araştırmaları , Analizi 
  • Rakip Analizi 
  • Marka Konumlandırma süreçleri 
  • 11 Adımda Marka Yaratmak !
  • Medya ve içerik stratejisi ( Konvansiyonel ve Dijital) 
  • Medya Planlama (ATL, BTL, Dijital) 
  • Ürün yönetimi ve marka değerleme
  • n11.com vakası

Gerçek Vakalar

  • Dijitalde marka yaratmak ve dijital markalama ( detay) 
  • Vaka üzerinden dijital ve Konvansiyonel Pazarlama ve Stratejileri
  • n11.com vakası – ilk gününden liderliğe tüm marka yaratma stratejisi 
  • 11.11 alışveriş günü marka stratejisi ve uygulama

Uygulamalar

  • “Markanı Baştan Yarat” oyunu( 2 saat) 

İhtiyaçlar ; Yemek dergileri (min 10 adet) , renkli, ispirtolu kalemler, A3 kağıtlar,renkli kağıtlar,makas, yapıştırıcı, sakız yapıştırıcılar

Eğitim Sonucunda Neler Beklemeli: 


  • Markaların pozisyonlaması ve iletişimi üzerine temel bilgiler edineceksiniz.
  • Mevcut markanızı geliştirecek stratejik yaklaşımı edineceksiniz.
  • Hayata geçirmek istediğiniz yeni markanın sağlam bir temele oturması için gerekli yöntemleri öğreneceksiniz.
  • Markanızın iletişimi konusunda gerekli yaklaşım ve hedefleme konusunda derinlemesine bilgi edineceksiniz
  • Tüm pazarlama malzemeleri ve medya planlaması açısından yeni bir bakış açısı edineceksiniz
  • En önemlisi; marka yaratmak ve marka kalmak için gereken enerji ve heyecanı edineceksiniz. 

Eğitmen: Bora Erkmen

Eğitime Kimler Katılmalı: Dijitalleşen dünyanın risklerinin farkında olup kendisini geliştirmek isteyen ve bunun somut adımlarını öğrenmek isteyen kurumsal çalışan ve girişimciler katılabilir.

Eğitim İçeriği:

  • Değişen dünyamız
  • Dijital dönüşüm
  • Endüstri 4.0 okuryazarlığı

Dijitalleşme ve Yapay Zeka, YZ'nin günümüze ve yakın geleceğe etkileri, YZ ile çalışma yöntemleri ve oluşan fırsat alanları

  • Yeni nesil ekonomi ve iş dünyasının yeni beklentileri
  • Performans arttırıcı yöntemler
    • Duygusal zeka
    • Dijital Detoks
    • Networking
    • Ikigai & Hyggee
    • ve daha fazlası…

Eğitim Sonucunda Neler Beklemeli: Çok duyulmasına rağmen anlaşılmayan birçok kavram konusunda kafa karışıklığı azalacak, genel farkındalık ve merak artacak, iş dünyasının beklentileri anlaşılacak, kişisel gelişim için motivasyon artacak, performansın nasıl arttırılabileceği doğrultusunda somut taktikler öğrenilecek

Eğitmen: Emir Bayraktar

Eğitime Kimler Katılmalı: 

İletişim, ikna etme, motivasyon, müzakere, liderlik gibi konularda insanlarla birebir işi olan, kendini geliştirmek isteyen şirket çalışanları, orta ve üst düzey yöneticiler, ekip yöneticileri, insan kaynakları, eğitim, organizasyon, satış̧ ve pazarlama departmanları çalışanları. 

Eğitim İçeriği 

·  Hikayeler Dünyasına Giriş 

·  Neden Hikayeler? 

·  Hikayelerin Kullanım Alanları (İletişim, sosyal medya, eğitim, eğitim, insan kaynakları 

yönetimi, liderlik gibi alanlarda ve gündelik hayatta hikaye anlatıcılığı) 

·  Uygulamalı hikayeleştirme modelleri (Yaratıcı drama, oyun temelli öğrenme, deneyimsel 

öğrenme vb.) 

·  Etkili hikaye anlatım teknikleri ve pratikleri 

·  Doğaçlama hikaye anlatımı 

·  Hikaye anlatımında kullanılan araçlar 

·  Etkili sunum, ikna ve iletişim, toplantılar, grup eğitimleri ve topluluk önündeki

konuşmalarda hikayelerin kullanımı 

·  Hikaye tasarım modelleri 

·  Kulenga ile hikayeleştirme ve anlatıcılık becerilerini geliştirme 

·  Storytelling Canvas ile 10 adımda ihtiyaç doğrultusunda hikayeleştirme 

Eğitim Sonucunda Neler Beklemeli 

Katılımcılar; 

·  Hikayeleştirme ve hikaye anlatıcılığının önemini kavrayacak, 

·  İş yaşamında kullanabilecekleri hikayeleri, başlangıç̧ seviyesinde tasarlayabilecek ve anlatabilecek 

·  Yaratıcılık ve hayal güçlerini geliştirebilecekleri uygulamalarla birlikte, farklı bakış açıları kazanabilecek 

·  Doğaçlama anlatım yeteneklerini geliştirebilecek 

·  Hikaye tasarım modelleriyle birlikte, kendi kişisel hikayelerini kurgulayabileceklerdir. 

itmen: Ercan Altuğ Yılmaz

Eğitime Kimler Katılmalı:

Kurumlardaki süreçlerde ödül, statü ve yarışma gibi oyun tasarım teknikleri ekleyerek bir hikaye kurgusunda oyunlaştırmak isteyen tüm çalışanlar. 


•Eğitmenler

•Takımını, çalışma arkadaşlarını motive etmek isteyen herkes

•İnsan kaynakları profesyonelleri

•Ekibini tanımak ve motivasyonlarına göre doğru yönetmek isteyen yöneticiler

•Oyunlaştırmanın temel dinamiklerini öğrenmek isteyenler

•Hayatını nasıl oyunlaştıracağını merak edenler

Girişimciler

•Oyun tasarımcıları

•İnsan psikolojisine ilgi duyanlar


Eğitim İçeriği:

•Oyunun tarihi gelişimi

•Oyunun psikolojik altyapısı nasıl işler? Neden oyunlardan zevk alırız?

•Oyunun bu gücünü kendi hayatına nasıl uygulayabilirsin? Oyunu bırakmamak için nasıl bir oyun kurgulamalısın?

•Uygulama ve birlikte akıl yürütme

•Ödül çeşitleri (SAPS Ödüllendirme modeli)

•Motivasyon çeşitleri (İçsel/Dışsal motivasyon)

•Oyunlaştırmanın geleceği (VR, AR)


Eğitim Sonucunda Neler Beklemeli: 

Katılımcılar şirket çalışanları veya müşterileri ile olan iletişimde oyun mekanikleriyle bir hikaye kurgusunda süreçler tasarlayabilecektir. 

Eğitmen: Mine Dedekoca

Eğitime Kimler Katılmalı: Kurum için inovasyon ile rekabetin önüne geçmek isteyen firmalar, çalıştıkları kurumlar için fark yaratacak inovatif iş fikirleri geliştirmek ve uygulamak isteyen ileri görüşlü çalışanlar

Eğitim İçeriği:

  • Büyük şirketlerin inovasyon yaparken karşılaştığı zorlukları anlama 
  • Startupların daha inovatif olmasını sağlayan bakış açısı 
  • Fikir geliştirme tekniklerini kullanarak yeni iş fikirleri keşfetme 
  • Yeni iş fikirlerini verimli bir şekilde nasıl test edeceğinizi ve doğrulayacağınızı öğrenme 
  • Kurum içi geliştirilen bir iş fikrinin konumlandırılması ve hayat geçirilmesi

Eğitim Sonucunda Neler Beklemeli: Eğitim sonucunda katılımcılar kurum içi girişimcilik kavramını detaylı bir şekilde kavramış ve uygulamaya geçirmek üzere gerekli adımlara hakim bir seviyeye gelecekler. 

Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü