Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Akademisi

Nex Gen CMO


Başlangıç Tarihi: 20 Mart - 08 Mayıs 2021 / Saat: 10:00-15:00
Süre: 8 hafta / 40 saat

Pazarlama kariyerinde zirveyi hedefleyenler ve dünya standartlarında bir yeni nesil pazarlama lideri olmak isteyenleri sektörün en önemli profesyonelleri ile buluşturacağımız, modüler online eğitim programımız “Nex Gen CMO” başlıyor.

Bu benzersiz eğitim programı sonrasında katılımcılar, markanın derin köklerine ve güncel marka yaklaşımlarına hakim olarak dünya standartlarında markaların yönetim, strateji ve müşteri deneyimi yaklaşımlarını kendi işlerine uygulayabilecekleri yetkinliği kazanacaklar.


Eğitim Bilgileri

2020 Yılında Markanın Anlamı ve Ötesi
 20 Mart 2021 / 10:00 – 15:00

Eğitmenler:
Haluk Sicimoğlu - Founder&CSO / THAAT’S IT
Emrah Kurum – Yönetim Kurulu Başkanı / Sürdürülebilirlik Adımları DerneğI
Doğa Tamer – Genel Sekreter /Sürdürülebilirlik Adımları DerneğI
Özlem Çıragöz - Head of Strategy & Business Planning / Mindshare
Tarık Bayar - Marketing Director Turkey Hygiene Home / Reckitt Benckiser
Cüneyt Devrim – CEO / Havas İstanbul
Ceren Coşkun Sağlam – Founder&Chief Strategist / Curious

Bölüm 1: Marka amacı nedir ve neden günümüzde her zaman olduğundan daha
önemli? / Haluk Sicimoğlu, Ceren Coşkun Sağlam
Bölüm 2: Marka Amacı ve Sosyal Amaçla Bağlantısı - Özlem Çıragöz
Bölüm 3: Markalar İçin Sürdürülebilirlik Projelerinde Sosyal Paydaşlarla İşbirliğinin Kritik Önemi / Doğa Tamer, Emrah Kurum
Bölüm 4: Vaka: Finish bir bulaşık deterjanı olmanın ötesinde, dünyayı kurtarma misyonuna nasıl soyundu? / Tarık Bayar, Cüneyt Devrim

Marka Yönetiminden Daha Fazlası: Markanız Apple olmasa bile sıradışı bir müşteri deneyimini nasıl yaşatırsınız?
 27 Mart 2021 / 10:00 – 15:00

Eğitmenler:
Haluk Sicimoğlu - Founder&CSO / THAAT’S IT
Merve Alıcı Göral - Human Centered Desing Strategist / Hearth Mind Design
Hazım Bumin - Marketing Director / Vaillant Turkey

Bölüm 1: Müşteri yolculuğu haritası ve tasarım odaklı düşünme metodolojisi / Merve Alıcı Göral
Bölüm 2: Sözde Değil, Özde Deneyim / Haluk Sicimoğlu
Bölüm 3: Gerçek Vaka / Hazım Bumin

Müşterinizin Zihninin Derinliklerinde: Kitleleri değil, insanları hedefleyin
 3 Nisan 2021 / 10:00 – 15:00

Eğitmenler:
Haluk Sicimoğlu - Founder&CSO / THAAT’S IT
Ahmet Akın - Consultant&Trainer / Brand Strategy&Creativity
Eda Ocak - Partner&Head of Strategy / Thinkneuro
Hande Birsay – #hihieved / Influencer

Bölüm 1: Global Perspektiften Tüketici Psikolojisi / Ahmet Akın
Bölüm 2: Nörobilimle Tüketicinin Zihnine Derin Dalış / Eda Ocak
Bölüm 3: Davranış Değişikliği Yaratmak / Haluk Sicimoğlu
Bölüm 4: Samimi içgörü müşterileri nasıl hayran kitlesine dönüştürür? Konuk: Hande Birsay, Moderatör: Haluk Sicimoğlu

Dijital Dünyada Hikaye Anlatımı
 10 Nisan 2021 / 10:00 – 15:00

Eğitmenler:
Haluk Sicimoğlu - Founder&CSO / THAAT’S IT
Fırat Coşkun - Country Manager / United Plankton Germany
Burçin Kalkan - Project Manager, Producer and Partner
Kompüter İhsan Özçıtak – Managing Partner / Deeper

Bölüm 1: Viralleşen Hikayelerin Anatomisi / Haluk Sicimoğlu
Bölüm 2: Dijital Pazarlama İletişiminde Trendler / Fırat Coşkun
Bölüm 3: Davranışsal Dönüşüm Teknolojileri / İhsan Özçıtak
Bölüm 4: Gerçek Vaka: megateknoforce / Burçin Kalkan

Kişisel Markanın Şirket Markası ve Şirket Kültürüne Etkisi
 17 Nisan 2021 / 10:00 – 15:00

Eğitmenler:
Haluk Sicimoğlu - Founder&CSO / THAAT’S IT
Seda Hoşel Kiraz – Founding Partner / waytosay
Tuba Onay – Managing Partner / Gelişim Kalesi
Erdal Uzunoğlu - Business Networking Coach
Başak Demiryumruk Dikici - Human Resources Group Manager / Mercedes-Benz Türk

Bölüm 1: Kişisel marka yaratmak / Tuba Onay
Bölüm 2: Çalışanların kişisel markalarının, işveren markası üzerindeki etkisi / Seda Hoşel Kiraz
Bölüm 3: Bir kişisel marka aracı olarak networking / Erdal Uzunoğlu
Bölüm 4: Gerçek Vaka: İşveren Markası Yönetimi / Başak Demiryumruk Dikici

İnsani İçgörüden Yola Çıkarak İnovasyon Yapmak
 24 Nisan 2021 / 10:00 – 15:00

Eğitmenler:
Haluk Sicimoğlu - Founder&CSO / THAAT’S IT
Nihan Şahan Eren - Consumer and Market Insight Director / Unilever Türkiye
Mehmet Demiray - Founding Partner, Chief Strategy Officer / Virtua Consult
Recep İlkbahar - Lab Product Manager / Workinton

Bölüm 1: Tüketici İhtiyaçlarını Anlamak ve Sorgulamak / Haluk Sicimoğlu
Bölüm 2: Bakmak ve Görmek: İnsani İçgörüler ve İnovasyon / Mehmet Demiray
Bölüm 3: Kurumlar için İnovasyon / Recep İlkbahar
Bölüm 4: Vaka: İnovatif Şirket Olmak / Nihan Şahan Eren

Marka Portfolyo Stratejisi Tasarlama ve Yönetimi
 1 Mayıs 2021 / 10:00 – 15:00

Eğitmenler:
Haluk Sicimoğlu - Founder&CSO / THAAT’S IT
UĞUR Tanbaşı - Group Head of Portfolio Strategy & Development/PHILIP MORRIS SA

Bölüm 1: Marka Stratejisi Geliştirme / Haluk Sicimoğlu
Bölüm 2: Portfolyo Yönetimi ve Boyutları / Uğur Tanbaşı
Bölüm 3: Portfolyo Stratejisi Kurgulama / Uğur Tanbaşı
Bölüm 4: Markaları Portfolyo Stratejisine Linkleme / Uğur Tanbaşı
Vaka: Portfolyo Check-Up ( Portfolyo Stratejisi Dashboard Oluşturma ) / Uğur Tanbaşı

 Dijital Bir Dünyada Geleceğin Pazarlama Teknolojilerini Bugünden Tasarlamak
 8 Mayıs 2021 / 10:00 – 15:00

Eğitmenler:
Haluk Sicimoğlu - Founder&CSO / THAAT’S IT
Eren Özdüzen Dilmen – Pazarlama Stratejisti
Esra Elban Somyürek – Kıdemli Danışman, Yönetici

Bölüm 1: Dijital Devrim Çağında Dijital Transformasyon / Haluk Sicimoğlu
Bölüm 2: Yapay Zekanın Pazarlamanın Geleceğindeki Yeri / Eren Özdüzen Dilmen
Bölüm 3: Veri Bilimi, Büyük Veri ve Analitik Sanatı / Eren Özdüzen Dilmen
Bölüm 4: Martech, Yeni Müşteri Kazanımı ve Müşteri Sadakati / Eren Özdüzen Dilmen
Bölüm 5: 5G ve Nesnelerin İnterneti / Eren Özdüzen Dilmen

Kapanış Konuşması: CMO’dan Beklenen Liderlik Özellikleri / Esra Elban Somyürek

3500 TL (KDV Dahil)

Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü