Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Akademisi

Pazarlama Psikolojisi ve Nöropazarlama Eğitimi


Başlangıç Tarihi: 3 Nisan 2021 Cumartesi / Saat: 10:00-17:00
Süre: 7 Saat

  1. EĞİTİMİN KONUSU VE HEDEFİ:

Bu eğitim pazarlama psikolojisi ve nöropazarlama eğitimi olup temelde katılımcıların tüketici

zihinsel süreçlerini anlamalarını sağlamayı ve bu doğrultuda daha etkili bir pazarlama iletişimi

yapmalarına yardımcı olmayı hedefleyen bir eğitimdir. Eğitim sonrasında katılımcılarımız

aşağıdaki soruların cevaplarını bulacaklardır.

  • Tüketici nasıl karar alır? Satın alma kararlarını etkileyen faktörler nelerdir?
  • Zihinsel süreçlerin sadakat yaratma ve satın alma noktasında etkisi nedir?
  • Biz ne söylüyoruz? Tüketici ne anlıyor?
  • Algıyı etkileyen faktörler neler? Tüketici hangi uyaranlardan ne şekilde etkilenmekte?
  • Nöropazarlama yöntemlerini pazarlama iletişimi stratejimde ve reklam

kampanyalarımda nasıl uygulayabilirim? Nasıl daha ikna edici olabilirim?

  • Nöropazarlama araştırmaları yürütürken nelere dikkat etmeliyim?
  • Offline mecralar dışında, dijital mecralarda da tüketicilerin kalbini fetheden bir marka

nasıl olabilirim?


Eğitim Bilgileri

PAZARLAMA PSİKOLOJİSİ VE NÖROPAZARLAMAYA GİRİŞ

• Nöropazarlamanın ortaya çıkışı

• Pazarlama psikolojisi ve nöropazarlama markalar için neden gerekli ve önemlidir?

• Nöropazarlamanın diğer disiplinlerle ilişkisi

• KOBİ ve girişimciler nöropazarlamadan neden ve nasıl faydalanabilir?

• Kuşaklar boyu tüketici ve “me” jenerasyonu

• Geleneksel metotlar vs. Nöropazarlama

• Beynin anatomik ve fonksiyonel yapısı

• Dikkat, Algı, Motivasyon

• Bilinç – Bilinçaltı – Bilinçdışı

• Tüketici ve karar mekanizmasını anlama

• Duygular, Hisler

• Beğenme vs. İsteme

• Kültür, inanç ve tutumların kararlara etkisi

NÖROPAZARLAMA ARAŞTIRMALARI VE SUBLİMİNAL (BİLİNÇALTI) REKLAMCILIK

• Nöropazarlama araştırma teknikleri ve örnekler

• Araştırmalarda dikkat edilmesi gerekenler

• Bilinçaltı reklamcılık nedir, ne değildir? Doğru bilinen yanlışlar

• Bilinçaltı reklamcılık örnekleri

• Bilinçaltı reklamcılık vs. Nöropazarlama

• Nöropazarlamada Etik

NÖROSTRATEJİK VE DAVRANIŞSAL YAKLAŞIMLAR

• Bilişsel Yatkınlıklar

• İkna teknikleri ve reklam çözümlemeleri

• Eski beynin dilinden konuşabilme

• Duyusal ve deneyimsel pazarlama örnekleri

• Davranışsal ekonomi ile irrasyonel tüketicinin kararlarını anlama

• Priming

• Çerçeveleme

• Fiyatlandırma stratejileri

DİJİTAL MECRALARDA KULLANICI DENEYİMİNİ ANLAMA VE ÇÖZÜMLEME

• Nöropazarlamanın dijitalde kullanım alanları

• Dijital mecralarda algıyı etkileyen faktörler

• İyi bir kullanıcı deneyimi nasıl olmalıdır?

• Neurovision ile kullanıcı deneyimini test etme/ Vaka çalışması

• İkna edici başlık ve içerikler oluşturma

Her konuya ait örnek ve vaka çalışmaları.

- Eğitimlerimiz tüketici davranışlarını anlamaya yardımcı olan nörobilim, davranışsal ekonomi,

psikoloji, sosyoloji, etnografi gibi disiplinlerin ışığında şekillenen tek nöropazarlama eğitimidir.

- Dünyaca ünlü nöropazarlama şirketi Neurons Inc’in Türkiye ve Ortadoğu temsilcisiyiz. Dr.

Thomas Z. Ramsoy tarafından Türkiye’de yetkilendirilmiş tek şirketiz.

- Eğitimler talebe göre özelleştirilebilir.

- Eğitim sonunda adınıza özel düzenlenmiş eğitim sertifikasına sahip olursunuz.

- Eğitim sonrasında faydalanmanız için yardımcı kaynaklar, makaleler dağıtılır.

- Teoriden çok uygulamada nasıl yapıldığını öğrenirsiniz.

- Eğitimde edindiğiniz bilgileri iş hayatınızda uygulayabilirsiniz.

750 TL ( KDV Dahil)

SEDA GENÇ

Nöropazarlama Danışmanı & Stratejist

Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik bölümünden mezun olduktan sonra, yüksek lisansını İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi üzerine yaptı. İş hayatına lisans yıllarında freelance web ve grafik tasarımı yaparak başladı. Yüksek lisans ile birlikte de pazarlama psikolojisi ve nöropazarlama üzerine çalışmaya başladı. Nöropazarlama, davranışsal iktisat, tüketici psikolojisi ve NLP alanında uluslararası sertifika eğitimlerine katıldı.

Kariyerine IBM’de Dijital Pazarlama İletişimi ve Marka Liderliği pozisyonunda devam etti. Sonrasında Garanti Bankası’nda Bireysel Bankacılık Pazarlama, Tmob’da ise Pazarlama İletişimi Yöneticiliği pozisyonlarında yer aldı. Profesyonel kariyer hayatı boyunca marka yönetimi, dijital pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında çok sayıda projede yer aldı. Tecrübelerini 2009 yılından beri üzerine çalıştığı nöropazarlama alanındaki bilgi birikimiyle birleştirerek şirketlere eğitim ve danışmanlık vermek üzere 2015 yılında Neuro-mar Nöropazarlama ve İletişim Danışmanlığı’nı kurdu. 2017’den bu yana da dünyanın en büyük nöropazarlama şirketlerinden Neurons Inc’ın Türkiye ve Ortadoğu temsilciliğini yapmaktadır. Aynı zamanda Harvard Business Review Türkiye yazarıdır.

2020 Stevie® Awards’da Bilimde İnovasyon kategorisinde Altın Stevie® ödülünü kazanarak Türkiye’ye nöropazarlama alanında ilk uluslararası ödülü getirmiştir.


Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü