İnsan Kaynaklarında Dijital Dönüşüm

Online
Başlangıç Tarihi: 14 Kasım 2023
Süre: 24 saat

Dijital devrim, kuruluşlarının çalışma şeklini değiştirecek anketlere göre, yöneticilerin yüzde 93'ü dijitalin stratejik hedeflerine ulaşmak için kritik olduğuna inanıyor. Kuruluşlar on yıllardır dijitalleşiyor olsa da, dijital devrim hala oldukça yeni. Teknolojik ilerlemenin hızı genellikle hafife alınmakla kalmıyor, aynı zamanda giderek daha da hızlanıyor.

Otomasyon, yapay zeka, gelişmiş analitik, Nesnelerin İnterneti ve artırılmış ve sanal gerçeklik gibi temel dijital teknolojiler sürekli olarak gelişmektedir. Bu teknolojiler çığır açan uygulama alanları sunar ve tüm değer zincirinde giderek daha fazla uygulanacaktır. Bu arka plana karşı, şirketlerin rekabet gücünü korumak ve ortaya çıkan teknolojik fırsatların faydalarından yararlanmak için organizasyonel kurulumlarını temelden yeniden düşünmeleri ve dijitali DNA'larına yerleştirmeleri gerekiyor.

Çoğu şirket, tekliflerini daha dijital olarak geliştirilmiş ürün veya hizmetlere uyarlamaya ve genişletmeye odaklanır. Öte yandan, aynı derecede önemli olan örgütsel çıkarımlar genellikle ihmal edilir.

Kurumsal kurulumun dijitalleşmeyi kucaklayacak şekilde ayarlanması, kuruluşların finansal performansında önemli gelişmeler sağlar.  


Eğitim Bilgileri

Çalıştıkları şirketlerde Dijital Dönüşümden sorumlu veya bu süreçte görev alacak profesyoneller katılabilir


İK'da Dijital Dönüşüm

İK dijital dönüşümü birçok İK profesyoneli için sıcak bir konudur. Ve iyi bir nedenden dolayı, dijital teknoloji bildiğimiz şekliyle İK'yı dönüştürme potansiyeline ve yeteneğine sahip olduğu için. Ancak dijital İK dönüşümü hakkında konuşmak bir şey olsa da, bunu yapmak tamamen farklı bir şey

Dönüşüm Nerede?

Dijital fırsatların potansiyelini yakalamak için kuruluşların üç boyutta temel tasarım seçimleri yapması gerekiyor.

3 Ana Dönüşüm Ayağı

Kurumsal Yapı

Kuruluşun özel bir dijital şefi (CDO) var mı?

Dijitalleşmeyi merkezi olarak şekillendiren bir dijital Mükemmellik Merkezi (CoE) var mı, yoksa her iş biriminin kendi dijital birimi var mı?

Mevcut yapılar içinde mi kalacağız yoksa değer odaklı çevik bir kuruluma mı geçeceğiz?

İnsan

Kuruluş, dijital becerileri büyük ölçekli yeniden beceriler yoluyla dahili olarak mı geliştirmeli, yetenek ve ortaklardan oluşan harici bir dijital ekosistem mi yoksa her ikisinin bir kombinasyonu mu oluşturmalı? 

Kuruluş, bireysel olarak en iyi performans gösterenlerle dijital beceri yoğunluğuna mı yoksa kuruluş genelindeki dijital beceri genişliğine mi yöneliyor? Değer zinciri boyunca yeteneklere erişmek için ortak ekosistemimizden en iyi şekilde nasıl yararlanırız?

Proses

Günümüzün çalışma biçimlerine bağlı mıyız yoksa çalışma biçimlerini ve bunlarla birlikte gelen kültürü ayarlıyor muyuz?

Kurumsal dijitalleşmeye aşamalımı yoksa büyük patlamalı bir yaklaşım mı izlenmeli? İş süreçlerimiz, dijital çağın beklentilerini karşılamak için doğru bir şekilde kurulmuş mu? (ör. sezgisel arayüzler, 24 saat kullanılabilirlik, gerçek zamanlı yerine getirme, kişiselleştirilmiş işlem, küresel tutarlılık ve sıfır hata)

Dijitalleşmenin gereksinimlerini karşılamak için gereken organizasyonel  düzenlemelerin kapsamı, şirketten şirkete önemli ölçüde farklılık gösterebilir ve uygulanması biraz zaman alacaktır. Bununla birlikte, dijital devrim zamanlarında, pazarda ilgili bir konumu korumak ve genişletmek için temel öneme sahiptirler. 

  • Hayatımızda neler değişiyor,
  • Gelişen teknolojinin şirket kültürüne ve iş yapış şekline yansıması
  • Dijital çağ ile geçmişin farkları
  • Dijital çağda organizasyon yapıları nasıl olacak
  • Dijital çağın jenerasyonunu ve beklentileri anlamak
  • Dijital çağda kurum kültürü
  • İK dijital dönümüşü nedir?
  • İK dönüşümünün nedeni
  • Başarılı bir dijital dönüşüm için hangi faktörler gereklidir?
  • İK dijital dönüşüm örnekleri
  • İK dönüşümünün aşamaları
  • İK dijital dönüşümüne nasıl başlanır?

14-16 Kasım 18.30 - 21.30 

21-23 Kasım 18.30 - 21.30 

28-30 Kasım 18.30 - 21.30 

5-7 Aralık  18.30 - 21.30 

Hakan Selahi

Kurucu & Eğitim Danışmanı

Hakan Selahi lisans derecesini Bilkent Üniversitesi İşletme bölümünde tamamladıktan sonra Londra’da Watford School of Advertising’de Pazarlama eğitimi almıştır.

Üretimden finans sektörüne kadar birçok alanda faaliyet gösteren yerli ve yabancı şirketlerde yirmi yıldan fazla İnsan Kaynakları deneyimi bulunmaktadır. Kariyerine Cıngıllı Holding’de (eski Demirbank halen HSBC Bank) başlamış, daha sonra Bayındır Holding’de İnsan Kaynakları uzmanı olarak “management trainee”  projelerini yürütmüştür. Ardından Türkiye’nin en büyük medya holdinglerinden biri olan Doğan Yayın Holding’de İnsan Kaynakları Yöneticisi ve İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yapmıştır. Sonrasında dünyanın en büyük bankalarından biri olan Deutsche Bank İstanbul’da İnsan Kaynakları ve İdari İşler Müdürlüğü görevini yerine getirmiştir.  Hakan Selahi Kale Endüstri Holding’de mavi yaka ve sendikal ilişkilerden de sorumlu İnsan Kaynakları Direktörü, Altınbaş Holding’de İnsan Kaynakları CHRO olarak görev yapmıştır.

Yönetim becerileri, liderlik, iletişim, performans yönetimi, yetenek yönetimi ve insan kaynakları konularında birçok eğitim alan Selahi aynı zamanda deneyimli bir NLP uygulayıcısıdır (Practioner ve Master Practioner). Aynı zamanda aldığı ICF onaylı Uluslararası Koçluk eğitiminden sonra koçluk perspektifini genişleterek Adler Sertifikalı Koç (ACC) olarak kendini geliştirmeye devam etmiştir.

Çeşitli eğitim kurumlarında eğitim vermeye başlayan Selahi, İnsan Kaynaklarının birçok alanında, İletişim, Koçluk Becerileriyle Yönetim gibi eğitim başlıklarında hem eğitimler vermeye hem de danışmanlık yapmaya devam etmekte olup Bireysel Koçluk programlarıyla birey ve kurumlarda fark yaratmaktadır.

Uluslararası Koçluk Derneği, Özel Sektör Gönüllüler Derneği ve TEGEP üyesidir.

Eğitimin sonunda yüzde 80 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.

6.000 TL (KDV Dahil)

Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.

Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü