Program tüketicilerin zihinsel süreçlerini anlayarak daha etkili pazarlama ve iletişim stratejileri oluşturmaları amacıyla, konuları hem teorik bakış açısıyla hem de uygulamalı olarak göstererek katılımcılara öğretmeyi hedeflemektedir.
Dikkat, duygu, öğrenme, motivasyon gibi unsurların daha etkili tasarım, fiyatlandırma ve deneyim sunma noktasındaki etkisi teorik olarak tüketici nörobilimi araştırmalarıyla desteklenip sektörel uygulamalarla örneklendirilerek öğrencilere aktarılacaktır.
Araştırma tarafında nöropazarlama araştırmalarının nasıl yürütülmesi gerektiği, araştırma tasarımı, araştırmalarda dikkat edilmesi gerekenler ve raporların markalara nasıl sunulabileceği detaylandırılarak anlatılacaktır.
Bu dersi tamamlayan öğrenciler aşağıdaki soruların cevaplarını bulacaktır:
• Beyin nasıl çalışır? Nasıl karar alır? Satın alma kararlarını etkileyen faktörler nelerdir?
• Bilişsel süreçlerin sadakat yaratma ve satın alma noktasındaki etkisi nedir?
• Nöropazarlama araştırmalarını yürütürken ve raporlarken nelere dikkat etmek gerekiyor?
• Algıyı etkileyen faktörler neler? Tüketici hangi uyaranlardan ne şekilde etkilenmekte?
• Subliminal reklamcılık bir efsane midir? Nöropazarlamadan farkı nedir?
• Nöropazarlama stratejileri pazarlama iletişimi ve reklam kampanyalarında nasıl uygulanabilir? • Duygusal deneyim tasarımı nedir? Duygulara hitap eden deneyim tasarımları oluşturmanın yolları nelerdir? • Web, mobil, AR/VR, sosyal medya gibi dijital kanallardaki kullanıcı deneyimini iyileştirmenin yolları nelerdir
Pazarlama Psikolojisi ve Nöropazarlamaya Giriş |
Subliminal Reklamcılık ve Nöropazarlamada Etik |
Beyin Fizyolojisi & Anatomi |
Nöropazarlama Araştırma Teknikleri |
Bilişsel Süreçler I: Dikkat, Duygu, Motivasyon |
Bilişsel Süreçler II: Hafıza ve Öğrenme |
Bilişsel Süreçler III: Duyular & Algılama, Duyusal Pazarlama |
Tüketici Karar Mekanizmasını Anlama |
Nörostratejik ve Davranışsal Yaklaşımlar |
Dijital Mecralarda Kullanıcı Deneyimini Anlama ve Çözümleme |
Duygusal Deneyim Tasarımı (EX) |
KONUK KATILIMCI |
Genel Değerlendirme & FİNAL |
Sunumlar |
25 - 26 Mayıs Cumartesi-Pazar 10.30 - 17.30
SEDA GENÇKurucu & Danışman,
Neuro-marNeurons Inc. Türkiye & Ortadoğu Temsilcisi
Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik bölümünden mezun olduktan sonra, yüksek lisansını İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi üzerine yaptı. İş hayatına lisans yıllarında freelance web ve grafik tasarımı yaparak başladı. Yüksek lisans ile birlikte de pazarlama psikolojisi ve nöropazarlama üzerine çalışmaya başladı. Nöropazarlama, davranışsal iktisat, tüketici psikolojisi ve NLP alanında uluslararası sertifika eğitimlerine katıldı.
Kariyerine IBM’de Dijital Pazarlama İletişimi ve Marka Liderliği pozisyonunda devam etti. Sonrasında Garanti Bankası’nda Bireysel Bankacılık Pazarlama, Tmob’da ise Pazarlama İletişimi Yöneticiliği pozisyonlarında yer aldı. Profesyonel kariyer hayatı boyunca marka yönetimi, dijital pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında çok sayıda projede yer aldı. Tecrübelerini 2009 yılından beri üzerine çalıştığı nöropazarlama alanındaki bilgi birikimiyle birleştirerek şirketlere eğitim ve danışmanlık vermek üzere 2015 yılında Neuro-mar Nöropazarlama ve İletişim Danışmanlığı’nı kurdu. 2017’den bu yana da dünyanın en büyük nöropazarlama şirketlerinden Neurons Inc’ın Türkiye ve Ortadoğu temsilciliğini yapmaktadır. Harvard Business Review Türkiye yazarıdır.
2020 Stevie® Awards’da Bilimde İnovasyon kategorisinde Altın Stevie® ödülünü kazanarak Türkiye’ye nöropazarlama alanında ilk uluslararası ödülü getirmiştir.
2021 Stevie® Awards Women in Business ödüllerinde “Yılın Kadın Solo Girişimcisi” kategorisinde Gümüş Stevie® ödülünü kazanmıştır.
2022’de Stevie® Awards tarafından “Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın En İyi Kadın Girişimcisi” Altın Stevie® ödülüne layık görülmüştür.
Program sonunda yüzde 80 katılım şartını karşılayan adaylara e-devlet üzerinden sorgulanabilir sertifika verilir.
4.500 TL (KDV Dahil)
Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.