Mini MBA Sertifika Programı

Online
Başlangıç Tarihi: 27 Şubat 2024
Süre: 42 Saat

Dijital Dönüşüm, Yenilenebilir Enerji, Geleceğin tüketicisi gibi güncel konular ve teknolojiler ile yönetimin finans, pazarlama gibi temel alanlarında orta ve üst düzey yöneticiler için fark yaratacak, uygulamaya yönelik hazırlanmış bir Mini MBA programıdır. 

 


Eğitim Bilgileri

Bu program ile güncel konular hakkında bilgi sahibi olacak, yönetim alanında bütünsel bir bakış açısı geliştireceksiniz

Kuruluşların orta ve üst düzey yöneticileri için hazırlanmış olan Mini MBA programı onların güncel konular ve teknolojiler ile ilgili farkındalığını artırmak, rekabet koşullarında yenilikçi düşünme becerileri kazandırmak, kurum içi ve dışında gerekli iletişimde fark yaratmaları için gerekli donanımı kazandırmayı amaçlar. 

Kuruluşların orta ve üst düzey yöneticileri katılabilir

Hafta
Konu

1
Yeni Rekabet   Ortamları ve Ufuk Turu: Yeni dünya cesur mu, kasvetli mi?

2
Geleceğe bakış:   Sürdürülebilirlik Kavramları

3
İklim krizi   lensinde geleceğe bakış: Yeni Kötü Günler:

4
Dijital Dönüşüm Stratejisine   Giriş: Yol haritası, dijital olgunluk düzeyi

5
Yeni   Teknolojjileri Anlama, Analiz Etme, Uygulama: Dijital teknolojiler, Endüstri   kullanım alanları

6
Pazarlamada neler   değişti?

7
Dönüşen Finansal   Piyasalar

8


9
Girişimci,   Kurumsal, Yatırımcı Üçgeni: Girişimcilik ekosisteminde gelecekteki yön ve iş   modelleri

10
İş Dünyasının   geleceği ve Çalışanlar

11
Gelecek   Liderlerden neler bekliyor?

12
Müzakere   Yöntemleri ve Çatışma Yönetimi

13
Dünyada ve   Türkiye’de Bankalar ve Merkez Bankacılığı







1. Hafta
27 Şubat 2024  Salı
19.00 -22.00
2. Hafta
5 Mart 2024 Salı
19.00 -22.00
3. Hafta
12 Mart 2024 Salı
19.00 -22.00
4. Hafta
19 Mart 2024 Salı
19.00 -22.00
5. Hafta
26 Mart 2024 Salı
19.00 -22.00
6. Hafta
2 Nisan  2024 Salı
19.00 -22.00
7. Hafta
16 Nisan 2024 Salı
19.00 -22.00
8. Hafta
23 Nisan 2024 Salı
19.00 -22.00
09. Hafta
30 Nisan 2024 Salı
19.00 -22.00
10. Hafta
 7 Mayıs 2024 Salı
19.00 -22.00
11. Hafta
14 Mayıs 2024 Salı
19.00 -22.00
12. Hafta
21 Mayıs 2024 Salı
19.00 -22.00

13.Hafta    28 Mayıs 2024 Salı                                 19.00 -22.00                                                                                                             14.Hafta     4 Haziran 2024 Salı                              19.00 -22.00

Prof Dr Ahmet Öncü, 

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara'dan 1985 yılında Ekonomi alanında lisans ve 1987 yılında Ekonomi alanında yüksek lisans derecesi aldı. 1990 yılında Ekonomi alanında yüksek lisans ve 1996 yılında Alberta Üniversitesi, Edmonton, Alberta, Kanada'dan Sosyoloji alanında doktora derecesi aldı. 1993-1995 yılları arasında Alberta Üniversitesi'nde ders verdikten sonra, 1996 yılında Bilkent Üniversitesi İşletme Fakültesi'ne katıldı. Sabancı Üniversitesi'nin henüz kuruluş aşamasındayken 1998 yılında katıldı ve üniversitenin tasarım ve geliştirme süreçlerinde görev aldı. Yönetim Bilimleri Enstitüsü müfredatı. Lisans, MBA, EMBA ve Doktora programlarında verdiği derslerin yanı sıra, üniversitenin iş dünyası ile bağlantı noktası olarak hizmet veren Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi'nde ders vermiştir. Saygın uluslararası dergi ve kitaplarda çok sayıda akademik yayını vardır ve gazete ve elektronik ortamlarda akademik olmayan birçok makalesi yayınlanmıştır. "Küresel İş Bağlamı" ve "Yeni Rekabetçi Ortamlar ve Ufuk Turu" başlıklı dersleriyle yirmi yılı aşkın süredir yönetici eğitim çevrelerinde tanınan bir isimdir. 2021-2023 arasında Bahçeşehir Üniversitesi'nde Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Dekanı ve İşletme ve Ekonomi Enstitüsü Müdürü olarak görev yaptı. 2023 yılında Öncü Academy’yi kurdu ve bu kanalla reel sektöre verdiği eğitim ve danışmanlık faaliyetlerine devam ediyor.

Okan Pala,

Lisans derecesini 2001 yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İktisat Bölümü’nden, yüksek lisansını ise 2003 yılında Sanayi İktisadı üzerine East Anglia Üniversitesi’nden (Norwich, Birleşik Krallık) almıştır. Doktora çalışmalarına Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesi’nde devam etmektedir.  Akademik çalışmaları süresince pek çok çalıştay ve kongre organize etmiş, ulusal ve uluslararası mecralarda kitap, makale yayınlamış ve yerel ve uluslararası kongrelerde bildiriler sunmuştur.  2018 senesinde Özyeğin Üniversitesi ailesine katılmış, ÖzÜ – TÜSİAD Sürdürülebilir Kalkınma Forumu’nda hem idari işlerle ilgilenmekte hem de araştırmalara katkıda bulunmaktadır.

Mehmet FIRAT,

2019 yılında da Oxford Üniversitesi Yapay Zeka Programını tamamlamıştır. İş hayatına Havelsan’da başlayan Fırat, SAP Projelerinde danışman, proje yöneticisi ve program yöneticisi rollerinde çalışmıştır. 2009 yılında Başkent Elektrik Dağıtım Şirketinde Proje Yöneticisi olarak göreve başlamıştır. 2011 yılından sonra Enerjisa’da sırasıyla Bilgi Teknolojileri Müdürü, Proje Yönetim Ofisi Grup Müdürü, Bilgi Sistemleri Direktörü olarak çalıştıktan sonra son 3 yıldır Bilgi Teknolojileri ve Dijital İş Yönetimi Başkanı görevini sürdürmektedir. Mevcut icra görevlerine ek olarak yönetim kurullarında da faaliyet göstermektedir. Sabancı iştiraklerinden yapay zekâ üzerine çalışan Zack AI’In Yönetimi Kurulu Başkan Vekili ve son zamanlarda gündemde çok yer alan elektrikli araçlar şarj istasyonu öncü şirketlerinden E-şarj şirketinin de yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır. Bu görevlerin yanında teknoloji ve enerji dünyasının kesiştiği derneklerde aktif görevler almaktadır. Blockchain Türkiye’de Enerji Grup Başkanlığını yürüten Mehmet FIRAT, benzer şekilde Yapay Zekâ ve Teknoloji Derneği ve TRAI’da da Enerji Başkanlığını yürütmekte ve danışma kurulunda yer almaktadır. Türkiye’nin en büyük dijital dönüşüm projelerinden birini yöneten ve dünyada enerjide patentli ilk ve tek dönüşüm modeline sahip olan Mehmet FIRAT, sektör firmalarından ve araştırma şirketlerinden aldığı birçok ödülün yanı sıra, son olarak IDC araştırma şirketinin “2022 yılı DX Leader of the Year” ödülünü Kasım ayında almıştır.

Nilüfer Arıak, 

1974 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi’nde, yüksek lisans eğitimini 1980 yılında Ankara Üniversitesi’nde tamamladı. Arıak, Bankacılık ve Finans sektöründeki yurt içi ve yurt dışında toplam27 yıllık profesyonel deneyimin ardından; halen PARGE Yönetim Kurulu Başkanlığı, PARLAR VAKFI Mütevelli ve Yönetim Kurulu Üyeliği, MPV A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı, GENTAŞ Yönetim Kurulu Üyeliği, OSTİM Yatırım Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinin yanı sıra Akdan Danışmanlık ve Arıak Dondurulmuş Gıda Tarım 

Sanayii şirketilerinde Yönetici Ortak olarak görevlerini sürdürüyor.

Bugüne kadar sayısız projede çok sayıda kuruluşa destek veren Nilüfer Arıak, Bankacılık ve Finans ile AB İşbirliği ve Hukuku başta olmak üzere kuruluşların ihtiyaç duyduğu konularda eğitmen ve danışman şapkasıyla üretmeye devam ediyor.

Prof. Dr. Ahmet Erkuş, 

1970 yılında İstanbul’da doğdu. 1988 yılında Kuleli Askeri Lisesinden, 1992 yılında Kara Harp Okulu İşletme Bölümünden mezun oldu. Yüksek Lisansını 1999 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi (Yönetim ve Organizasyon), Doktorasını 2006 yılında Atatürk Üniversitesi’nde (Yönetim ve Organizasyon) tamamladı. Aralık 2011-Mayıs 2012 tarihleri arasında City University of New York’da (ABD) misafir öğretim üyesi olarak ‘Kültürler Arası Müzakere’ araştırmalarına katılan Erkuş 2011’de Yönetim ve Organizasyon alanında “Doçent”, 2017’de Profesör oldu.

1993-2002 yılları arasında TSK’nin çeşitli birimlerinde yöneticilik yaptı. Öğretim üyesi olarak 2002-2010 yılları arasında Kara Harp Okulunda lisans, Kara Harp Okulu Savunma Bilimleri Enstitüsünde yüksek lisans dersleri verdi. 2002-2010 yılları arasında TSK’nin birçok biriminde ve Savunma Sanayi Firmalarında eğitim ve seminerler verdi. Ahmet Erkuş, halen Bahçeşehir Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde öğretim üyesi olarak işletme ve Yönetim, ayrıca Araştırma Yöntemleri, SPSS Uygulamaları, Sosyal Bilimlerde İleri İstatistik Uygulamaları Eğitimleri alanlarında lisans ve lisansüstü dersleri vermektedir. 

Prof. Dr. Ahmet Erkuş profesyonel eğitmen olarak; Müzakere Becerileri, Değişim Yönetimi, Yöneticilik ve Liderlik Becerileri, Eğitimcinin Eğitimi, Sunum Becerileri, İletişim Becerileri, İnsan İlişkileri Yönetimi, Yaratıcı Problem Çözme, Stratejik Düşünme, Stratejik Yönetim, Stratejik Liderlik, Satış Becerileri, Etkileme ve İkna Teknikleri, Takım Çalışması, İş Yaşamında Pozitif ve Mutlu Olmak, Mizahla İletişim ve Takım Çalışması, Farklılıkların Yönetimi, Filmlerden Liderlik Analizleri eğitimleri vermektedir. 

Uluslararası ve ulusal dergilerde yayımlanmış Müzakere, İletişim, Liderlik, İnsan Kaynakları, Örgütsel Davranış, İş Yaşamında Pozitif Psikoloji alanlarında çok sayıda makale ve yazısı, yurt dışında ve yurt içindeki çeşitli kongrelerde sunulmuş bildirileri bulunmaktadır.

Ahmet Erkuş’un eğitim verdiği bazı firmalar ise şöyledir: Türk Ekonomi Bankası, Denizbank, Yapı ve Kredi Bankası, Garanti Bankası, TEB Leasing, Türk Telekom, Turkcell, Avea, Vodafone, AssisTT, Pierre-Fabre, Media Markt, Vatan Bilgisayar, Anadolu Etap, Toros Tarım, Boyner, EKOL, GAP Tekstil, De-Facto, Koton, L’oreal, Abdi İbrahim, Sifar İlaç, AIG Sigorta, NN Hayat ve Emeklilik, Termo Teknik,Teknogen, Mill Denta, Nüve, Ege Bant, İnnova, SGS, Perfetti, Üstünberk Holding, Vestel, Arçelik, Intertech, Migros, Kibar Holding, Yataş, Tekfen, Aksa, Logo Yazılım, EVYAP, Doğuş Oto...

Mini MBA Sertifika Programı’nı başarıyla tamamlayan katılımcılara, Kadir Has Üniversitesi tarafından e-Devlet üzerinden sorgulanabilen  sertifika verilir.

Sertifika Şartları:
– Programa en az %80 oranında katılım sağlamak.

19.500 TL (KDV Dahil)

Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.

Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü