Pandemi Dönemi ve sonrasında Sigortacılıkta Yönelimler ile Yapılması Gerekenler, Günümüz Sigorta Sektöründe Başarılı Sigortacı Vizyonu, Kısa, Orta ve Uzun Vadede Başarı, Sigortacılıkta Reklam, Geleceğe Yönelik Trendler, İnternet ve Sosyal Medya Üzerinden Sigorta Pazarlaması, Sigorta Pazarlaması ile ilgili Katılımcılara Münferit Eğitimsel ve Psikolojik Pazarlama Desteği ile Motivasyon Desteği
Bu Eğitimin Amacı, Katılımcıları Sigortacılıkta Günümüzün Başarı Uygulamaları Hakkında Bilgilendirerek, Başarı Seviyelerini Yükseğe Çekmeye Çalışırken, Sigortacılığın İnternet Üzerinden Satış ve Pazarlama Çalışmalarında, Etkin ve Uygulamalı Biçimde Bilgilendirerek tüm bu Yeni Trendlerle Daha Başarılı Olmalarını Sağlamaktır.
Sigorta Acenteleri, Danışmanları, Sigorta sektörü ve Sigorta Broker Yöneticileri, Branşlaşarak İş Sahibi Olmak İsteyen Üniversitelerdeki Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü öğrencileri ve Mezunları, Kurumsal Poliçe Yaptıran Büyük Şirketlerin Sigorta ile İlgili Satın Alma yada Araştırma Yöneticileri…
Türk Sigorta Sektöründe Neler Oluyor?
Türk Sigorta Sektöründe Sigortacıların Yapması Gereken Çalışmalar,
Sigortacılıkta Geleceğe Yönelik Trendler,
Sigortacılıkta Engellerin Ötesini Görebilmek,
Sigortacılıkta Dünya’nın Neresindeyiz?
Türkiye’deki Sigorta Şirketleri Nasıl Çalışıyor?
Sigortacılıkta Reklam ve iş geliştirme,
Sigorta Satışı ve Sigorta Pazarlaması Arasındaki Fark Nedir?
Sigortacılıkta Satış Kaynağının ya da Acentenin Şirket Seçimi,
Sigortacılıkta Satış Kaynağı ya da Acentenin İş Süreci İçindeki Sigorta Şirketiyle Olan İlişkileri,
Sigortacılıkta Sigortalı Adayının Şirket Seçimi ve Poliçe Yenilemeleri,
Sigortacılıkta Pazar Araştırması ve Pazarlama,
Sigorta Pazarlamasında “Wall Flower” Olmamak,
Sigortacının Takdimi, Sigorta Pazarlamasına Kabiliyetli Olmak Nedir?
Sağlık Sigortacılığı Pazarlamasına Rakiplerin(Acente, Broker, Satış Danışmanları) Dezavantajları ve Stratejiler,
Pazarlamaya Dayalı Beyin Analizi ve Sigortalını Adaylarını Tanımak,
Sigortalı ve Sigortalı Adaylarının Ne İstediğini Anlamak,
Strateji ve Hedef Belirleme,
Sigortalı ya da Sigortalı Adayının Dilinden Konuşmak,
Sağlık Sigortacılığı ve Elementer Sigortacılıkta Pazar Araştırması ve Pazarlamada İddialı Olabilmek,
Bilmiyorum Diyebilmek, Kaliteli Rekabet ve Dürüstlük En İyi Politikadır,
Her zaman Çözüm Üretebilmek ve Kaliteli Müşteri Hizmetleri,
İkna Etmek ve Doğru İtiraz Karşılamak,
Satış Odaklı Olmak ve Her Yöntemi Kullanabilmek,
Sigortacılıkta Hasar Karşılama ve Anlaşmalı Kurumlar İlişkileri,
Sigortacılıkta Acentenin Şirket Seçimi ve Sigorta Şirketiyle Olan İlişkileri,
İnternet Üzerindeki Geleceğin Sigortacılık Sistemi,
Sigortacılıkta İnternet Pazarlaması
Dünya’da İnternet ve Sosyal Medya’da Sigorta Pazarlaması İçin Neler Yapılıyor?
Dünya’da ve Türkiye’de Sigorta Reklamları ve Sigortacılığa Farklı Bir Bakış,
İnternet Üzerindeki Günümüz Türk Sigorta Sektöründeki Çalışmalar,
Sigorta Sektöründeki Tüm Oyuncuların İnternet Üzerinde Yapması Gerekenler,
Sigortacılığa Sosyal Medya Desteği ve Facebook,YouTube ve Twitter ile Geleceğin Sigorta Pazarlaması,
İnternet Arama Motorlarında (Google,Yandex) Yükselebilme Kriterleri,
Soru-Cevap
27 Ocak 2024 10.00-17.00
28 Ocak 2024 10.00-16.00
ALİ CİVAN
1987 Yılında Sigortacılığa Acente Olarak Başlayan Ali CİVAN, İşletme Üzerine Lisans, Yönetim ve Liderlik Üzerine de MBA Yapmıştır. 27 Yıldır Devam Eden Sigortacılık Yaşamı Boyunca Çok Sayıda Sigorta Şirketi ve Bireysel Emeklilik Şirketi ile Çalışmalarını Sürdürmüş ve Halen Sigortacılık Alanında Sağlık Sigortacılığı Branşında Çalışmalarına Devam Etmektedir.
1996-1998 Yılları Arasında Radyo’da Sigorta Kuşağı İsimli Programı Sunan Ali CİVAN’ın Çeşitli Sigorta Dergilerinde Yayınlanmış Makaleleri Bulunmaktadır. Ayrıca Sağlık Sigortacılığı ve Sağlık Turizmi Konularında Üniversitelerde Çeşitli Eğitimler Vermekle Birlikte “Türkiye’de Sağlık Sigortacılığı Sistemi” Adı Altında Yayınlanmış Bir Kitabı Bulunmaktadır.
Başta Akdeniz Üniversitesi ve Arel Üniversitesi Olmak Üzere Birçok Üniversitede Sigortacılık Dersleri Vermiş ve Sigortacılık,BES ve Uluslararası Asistans Konularında Çok Sayıda Panelde Konuşmacı Olarak Yer Almıştır
İyi Derecede İngilizce, Orta Seviyede İtalyanca Bilen Ali Civan, Ayrıca NBA Türkiye Dergisinde Basketbol Yazılarını Sürdürmektedir. Bu Alanda ise “Kısa Şortlu Efsaneler” isimli bir kitabı Bulunmaktadır
Uluslararası Medya Yardım ve Planlama Ajansı Medasist International’ın Çatısı Altında Bulunan Web Tabanlı 4 Türkiye Tanıtım, 2 Sektörel, 8 Sigorta, 5 Haber ve 6 Webtv (www.sigortanet.tv), (www.newsfromturkey.tv) Platformlarının ve Yabancılara Türkiye’de Seyahat Yardım Asistansı Hizmeti Sağlayan Travelassisturkey’le birlikte Sigorta Akademi’nin Direktörü Olarak Çalışmalarını Sürdürmektedir.
Ali Civan, Akademik çalışmalarını ise Bezmialem ÜniversitesiSağlık Bilimleri Fakültesi’nde vermekte olduğu Sağlık Sigortacılığı ve Sigorta Pazarlaması dersleri ile ilgili Üniversitede Öğretim Görevlisi olarak sürdürmektedir.
Program sonunda yüzde 80 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
11.800 TL (KDV Dahil)
Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.