İşveren Markası eğitiminde firmaların çalışılabilecek en iyi yer kategorisinde değerlendirilmesi için gerekli bütün aşamalar incelenecek, ayrıca işveren markası stratejisi oluşturmak için gerekli olan bütün aşamalar detaylıca anlatılacaktır.
Şirketlerin insan kaynakları, kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen çalışanlar ve bu alanlara ilgi duyan herkes katılabilir.
Çalışan değer önermesi, anlam yaratmak, işveren markası örnekleri, çalışılmak istenen firma algısı oluşturmak, işveren markası tarihçesi, çalışan başlılığı, bağlılık ve performans, bilinirlik ve çekicilik, ikna kabiliyeti (Tepe yönetim nasıl ikna edilir), temas noktası planlama, focus grup çalışmaları, strateji oluşturma, rapor oluşturma, sunum oluşturma
İşveren markasına dair ayrıntılı konular konusunda ve bir şirkette işveren markası tümüyle yapılandırılmasına ve strateji oluşturulmasına dair bütün süreçler hakkında bilgi sahibi olunacaktır.
Hafta | Konu |
1 | Tanışma veBeklentileri Öğrenme |
2 | İşveren Markası Faydaları |
3 | İşveren Markası için Organizasyon Yapısı |
4 | İşveren MarkasındaYönetim Anlayışı |
5 | İşveren Markasının Konumu ve Çalışan Memnuniyeti Arasındaki İlişki |
6 | İşveren Markasını Oluşturan Unsurlar |
7 | İşveren Markası Analiz Aşaması |
8 | İşveren Markası Geliştirme Aşaması |
9 | İşveren Markası Yönetimi Uygulama Aşaması |
10 | Çalışan Değer Önermesi |
11 | Swot Analizi |
12 | Workshop |
24 Eylül Cumartesi 09.30-15.30
25 Eylül Pazar 09.30-15.30
1 Ekim Cumartesi 09.30-15.30
2 Ekim Pazar 09.30-15.30
8 Ekim Cumartesi 09.30-15.30
9 Ekim Pazar 09.30-15.30
Merdiye Eker
Merdiye Eker yaklaşık 20 yıllık bir İnsan Kaynakları deneyimine sahiptir. Son 3,5 yıldır Bahçeşehir
Üniversitesi Wissen Akademie bünyesinde, İstanbul Eğitim Akademisinde ve farklı üniversitelerde
yoğunluklu olarak yazılım sistem, ERP, siber güvenlik, oyun vb. gibi geniş yelpazedeki mezunlara kariyer
eğitimleri vermektedir.
Canada Schools ve İstek Okullarında ayrıca Medyaevi, Acar Holding gibi özel şirketlerde İnsan
Kaynakları alanındaki deneyimine ek olarak çalışanlara ve akademik kadrolara eğitimler vermiştir.
Birçok firma için sektöre yönelik geliştirmiş olduğu eğitimlerle İşveren Markası çalışmaları ile ilgili
danışmanlıkları devam etmektedir.
Peryön, MCT, Employer Branding Summit ve People Make The Brand gibi sektörün nabzını tutan
zirvelere, ödüllü blogger ve son zamanlarda youtuber kimliğiyle her yıl hazırlık aşamalarına katılarak
İnsan Kaynağının yeni trendlerinin belirlenmesine katkıda bulunmaktadır.
4000 TL (KDV Dahil)
KHAS Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.