İşveren Markası

Kadir Has Üniversitesi Cibali Kampüsü
Başlangıç Tarihi: 23 Eylül 2022
Süre: 60 saat

İşveren Markası eğitiminde firmaların çalışılabilecek en iyi yer kategorisinde değerlendirilmesi için gerekli bütün aşamalar incelenecek, ayrıca işveren markası stratejisi oluşturmak için gerekli olan bütün aşamalar detaylıca anlatılacaktır.


Eğitim Bilgileri

Şirketlerin insan kaynakları, kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen çalışanlar ve bu alanlara ilgi duyan herkes katılabilir. 

Çalışan değer önermesi, anlam yaratmak, işveren markası örnekleri, çalışılmak istenen firma algısı oluşturmak, işveren markası tarihçesi, çalışan başlılığı, bağlılık ve performans, bilinirlik ve çekicilik, ikna kabiliyeti (Tepe yönetim nasıl ikna edilir), temas noktası planlama, focus grup çalışmaları, strateji oluşturma, rapor oluşturma, sunum oluşturma

İşveren markasına dair ayrıntılı konular konusunda ve bir şirkette işveren markası tümüyle yapılandırılmasına ve strateji oluşturulmasına dair bütün süreçler hakkında bilgi sahibi olunacaktır.

Hafta

Konu

1

Tanışma veBeklentileri Öğrenme

2

İşveren Markası Faydaları

3

İşveren Markası için Organizasyon Yapısı

4

İşveren MarkasındaYönetim Anlayışı

5

İşveren Markasının Konumu ve Çalışan Memnuniyeti   Arasındaki İlişki 

6

İşveren Markasını Oluşturan Unsurlar

7

İşveren Markası Analiz Aşaması

8

İşveren Markası Geliştirme Aşaması

9

İşveren Markası Yönetimi Uygulama Aşaması

10

Çalışan Değer Önermesi

11

Swot Analizi

12

Workshop 

24 Eylül Cumartesi 09.30-15.30

25 Eylül Pazar 09.30-15.30

1 Ekim Cumartesi 09.30-15.30

2 Ekim Pazar 09.30-15.30

8 Ekim Cumartesi 09.30-15.30

9 Ekim Pazar 09.30-15.30

4000 TL (KDV Dahil)

KHAS Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.

Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü