Türk Sigorta ve Bireysel Emeklilik Sisteminin Temel Özellikleri, Türkiye’de Sigorta Uygulamalarının Dünü-Bugünü, Türkiye ve Dünya’daki Sigorta istemlerinin Karşılaştırması, Sigorta Pazarlama ve Satışı, Sigortacılık Sisteminde Acentelik, Danışmanlık, Reklam, Geleceğe Yönelik Trendler, İnternet ve Sosyal Medya Üzerinden Sigorta Pazarlaması.
Bu Eğitimin Amacı, Katılımcıları Sigortacılık ve Bireysel Emeklilik Sisteminin En Önemli İşlevi Olan Satış ve Pazarlama Konularında Eğiterek Bu Konulardaki Başarılarını Üst Düzeye Çıkarmaktır
Sigorta Satış Danışmanları, Acenteler, Branşlaşarak İş Sahibi Olmak İsteyen Üniversitelerdeki Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü Mezunları, Kurumsal Poliçe Yaptıran Büyük Şirketlerin Sigortaile İlgili Satın Alma Yada Araştırma Yöneticileri…
SigortaKavramı,
Türk Sigorta Sistemi Giriş,
Sigortacılığının Yapı Taşları ( Muafiyet, Sürprim, İndirim, Yenileme),
Sigortacılıkta Dünya’daki ve Türkiye’deki Uygulamalar
Türkiye’deki Sigorta Şirketleri Nasıl Çalışıyor?
SigortacılıktaDünya’nın Neresindeyiz?
SGK, Özel Sağlık Sigortası ve Genel Sağlık Sigortası Bileşenleri
Türkiye’de Pazara Sunulan SigortaÜrünlerine Genel Bakış
Kurumsal Ticari Sigortalar ve Sağlık Sigortaları
Sigortacılıkta Hasar ve Anlaşmalı Kurumlar
Sigortacılıkta Satış Kaynakları, Acente, Broker, Danışman
Sigortacılıkta Satış Kaynağının ya da Acentenin Şirket Seçimi
Sigortacılıkta Satış Kaynağı ya da Acentenin İş Süreci İçindeki Sigorta Şirketiyle Olan İlişkileri
Sigortacılıkta Sigortalı Adayının Şirket Seçimi ve Poliçe Yenilemeleri
Sigortalının İlk Yılı
Sigortacılık Satışında Dürüstlük En İyi Politikadır
Sigortacılıkta Hasar Sorunu Çözümü - Model Çalışması
Sigortacılık Pazar Araştırması ve Pazarlama
Sigorta Pazarlamasında “Wall Flower” Olmamak
Sigortacılıkta Satış ve Cesaret
Sigorta Satışçılığının, Sigortacının Hobileri ile İlişkisi
Sigortacılıkta Pazarlama, Hasar ve Sorunlarda Sigortalı Motivasyonu
Sigortacılıkta Acente ve Sigortalısı
Sigorta Pazarlama Araştırması - Model Çalışması
Sigortacılıkta Ulusal ve Uluslararası Asistans Hizmetleri
Sigortacılıkta Reklam
Sigortacılıktaİnternet Pazarlaması
Uluslararası SigortaPazarlama İlkeleri
Sigortacılıkta Geleceğe Yönelik Trendler
Sigortalı Adayına Satış -Model Çalışması
16 Aralık 2023 10.00 -17.00
17 Aralık 2023 10.00 -17.00
ALİ CİVAN
1987 Yılında Sigortacılığa Acente Olarak Başlayan Ali CİVAN, İşletme Üzerine Lisans, Yönetim ve Liderlik Üzerine de MBA Yapmıştır. 27 Yıldır Devam Eden Sigortacılık Yaşamı Boyunca Çok Sayıda Sigorta Şirketi ve Bireysel Emeklilik Şirketi ile Çalışmalarını Sürdürmüş ve Halen Sigortacılık Alanında Sağlık Sigortacılığı Branşında Çalışmalarına Devam Etmektedir.
1996-1998 Yılları Arasında Radyo’da Sigorta Kuşağı İsimli Programı Sunan Ali CİVAN’ın Çeşitli Sigorta Dergilerinde Yayınlanmış Makaleleri Bulunmaktadır. Ayrıca Sağlık Sigortacılığı ve Sağlık Turizmi Konularında Üniversitelerde Çeşitli Eğitimler Vermekle Birlikte “Türkiye’de Sağlık Sigortacılığı Sistemi” Adı Altında Yayınlanmış Bir Kitabı Bulunmaktadır.
Başta Akdeniz Üniversitesi ve Arel Üniversitesi Olmak Üzere Birçok Üniversitede Sigortacılık Dersleri Vermiş ve Sigortacılık, BES ve Uluslararası Asistans Konularında Çok Sayıda Panelde Konuşmacı Olarak Yer Almıştır
İyi Derecede İngilizce, Orta Seviyede İtalyanca Bilen Ali Civan, Ayrıca NBA Türkiye Dergisinde Basketbol Yazılarını Sürdürmektedir. Bu Alanda ise “Kısa Şortlu Efsaneler” isimli bir kitabı Bulunmaktadır
Uluslararası Medya Yardım ve Planlama Ajansı Medasist International’ın Çatısı Altında Bulunan Web Tabanlı 4 Türkiye Tanıtım, 2 Sektörel, 8 Sigorta, 5 Haber ve 6 Webtv (www.sigortanet.tv), (www.newsfromturkey.tv) Platformlarının ve Yabancılara Türkiye’de Seyahat Yardım Asistansı Hizmeti Sağlayan Travelassisturkey’le birlikte Sigorta Akademi’nin Direktörü Olarak Çalışmalarını Sürdürmektedir.
Program sonunda yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
11.800 TL (KDV Dahil)
Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.