Sağlık ve Medikal Turizm Sisteminin Temel Özellikleri, Uluslararsı Pazarlamaya Genel Bakış,Türkiye’de ve Dünya’da Sağlık Turizm ve Medikal Turizm Uygulamaları ve Karşılaştırılması, Sağlık ve medikal Turizm’in Planlama, Pazarlama ve Satışı, Sağlık ve Medikal Turizmde Reklam, Geleceğe Yönelik Trendler, İnternet ve Sosyal Medya Üzerinden Sağlık ve Medikal Turizm Pazarlaması ile Model çalışması, Dünya’da ve Türkiye’de İletişim ve Pazarlama Stratejileri ile Farkları, Dünya Ticareti ile Dünya’da Yönetici –Tüketici Profillerine Genel Bakış, Uluslararası Pazarlamada Ülkelere Göre strateji Uyarlamaları
Katılımcıların Günden Güne Büyük Bir Gelişim Gösteren Sağlık Ve Medikal Turizm Konularında Planlama, Pazarlama ve Satış Konularında Eğitilerek Bu Konulardaki Başarılarını Üst Düzeye Çıkarmak, Kendilerini Geleceğin Mesleklerinden Biri Olan Sağlık Turizmi Uzmanlığına Hazırlamak ve Katılımcılara, Uluslararası iş Dünyasında Hangi Sektör İçin Olursa Olsun Satış, Pazarlama, Strateji ve Dünya Yöneticileri ile Uluslararası İş Dünyasında Başarı İçinAnahtar Niteliğinde Bilgiler Verebilmektir.
Hastane Yöneticileri, Estetik Merkezleri çalışanları, Dişçiler, Sağlık Yönetimi Bölümü öğrencileri, Sağlık Turizmine Yönelik Ajans olarak sektörde yer almak isteyen kişiler... için uygundur.
Turizm, Sağlık Turizmi ve Alternatif Turizm Çeşitleri
Sağlık Turizmi ve Medikal Turizm Kavramları
Sağlık ve Medikal Turizmi Katılımcılarının Özellikleri
Türkiye’ de ve Dünya’da Sağlık Turizmine Katılanların İstatistiki Verileri
Sağlık ve Medikal Turizmi Organizasyonları, Standartları ve Özellikleri
Sağlık Turizmi ve Medikal Turizmin Hastaya ve Ülkeye Faydaları
Sağlık Turizmi ve Medikal Turizm ÇeşitleriTermal Turizm ve Türkiye’deki Gelişimi
Medikal Turizmin Tarihi, Türkiye ve Dünya’daki Gelişimi Türkiye’ de Medikal Turizm ve Türkiye’nin Tercih Edilme Nedenleri
Sağlık ve Medikal Turizm’de Dünya’nın Neresindeyiz?
Medikal Turizm PaketleriMedikal Turizmin Temel Taşları(Doktor, Sağlık Kurumu ve Çalışanları, Otel, Transfer ve Tercüman)
Medikal Turizmde Türkiye’nin Rakipleri ve Dünya’da Sağlık Hizmetlerinin Fiyatları ile Özellikleri Medikal Turizm Hakkında Örnek Ülke UygulamalarıABD, İngiltere, Hindistan, Tayland ve Almanya’da Medikal Turizm
Dünya’da Medikal Turizm Çalışmaları
Sağlık ve Medikal Turizm’de Doğru Ortaklıklar
Sağlık Kurumları, Aracılar ve Hastalar
Sağlık ve Medikal Turizm’de Pazar Araştırması ve Hedef Kitle Seçimi
Sağlık ve Medikal Turizm Pazarlaması
Hangi Ülke Pazarında Nasıl Başarılı Olunabilinir?
Sağlık ve Medikal Turizm’de Satış ve Satış Kaynakları
Sağlık ve Medikal Turizm’de İnternet Pazarlaması
Sağlık Turizminde Ülke ve Şehir Tanıtımı Medikal Seyahatin Planlanması,
Sağlık ve Medikal Turizm’de Yolculuğun Planlanması Seyahat Koşullarının Sağlanması,
Bilet Rezervasyonu, Otel Rezervasyonunda Öne Çıkmak
Sağlık Kurumları’nın Seçimi ve İrtibata Geçilmesi Aşamalarında Tercih Edilmek Tesislerin (Tedavi Merkezlerinin) Araştırılması
Ulusal ve Uluslararası Asistans ve Sigortacılık Hizmetleri Sağlık ve Medikal Turizm’de Geleceğe Yönelik Trendler Sağlık ve Medikal Turizm’de Model Çalışması
Dünya’da ve Türkiye’de iletişim farkları
Hangi ÜlkedeNasılDoğru iletişim ve Pazarlama Stratejileriile Başarılı Olunulabilinir?
Küresel Pazarlama ve İletişim, İletişim Uyarlama Stratejileri
Katılımcı Sektörleri Uygulamalı Yurtdışı Pazarlara Açılma Genel Fizibilite ve Model Çalışması
20 Nisan 2024 10.00-18.00
21 Nisan 2024 10.00 -18.00
Ali CİVAN
1987 yılında ,üniversite yıllarında iş hayatına tekstil ihracatı ve sigorta acentesi olarak başlayan Ali Civan, Anadolu Üniversitesinde işletme üzerine lisans, Bilgi Üniversitesi’nde yönetim ve liderliküzerine de MBA yapmıştır. 35 yılı aşkın süredir devam eden sigortacılık yaşamı boyunca çok sayıda sigorta şirketi ve bireysel emeklilik şirketi ile çalışmalarını sürdürmüş ve halen sigortacılık alanında sağlık sigortacılığı branşında kendi kurduğu şirketinde çalışmalarına devam etmektedir.
Uzun yıllarsüren sağlık turizmi çalışmaları başta Almanya,İngiltere, ABD, İtalya, Hollanda, Rusya ve Fransa olmak üzereçok sayıda ülkede tanıtım ve pazarlama çalışmalarını sürdüren Ali Civan’ın çeşitli dergi ve portallar da küresel pazarlama ve iletişime yönelik makaleleri yer almaktadır.
1996-1998 yılları arasında radyoda Sigorta Kuşağı isimli programı sunan Ali Civan’ın çeşitli sigorta dergilerinde yayınlanmış makaleleri bulunmaktadır. Ayrıca sağlık sigortacılığı ve sağlık turizmi konularında üniversitelerde çeşitli eğitimler vermekle birlikte “Türkiye’de Sağlık Sigortacılığı Sistemi” adı altında yayınlanmış bir kitabı bulunmaktadır.
Başta Akdeniz Üniversitesi,Uludağ Üniversitesi,Medipol Üniversitesi,İstinye Üniversitesi,Bilim Üniversitesi ve Arel Üniversitesi olmak üzere birçok üniversitede sigortacılık dersleri vermiş ve çok sayıda Ticaret ve Sanayi odası ile paneldeUluslararası Pazarlama,Sağlık Turizmi,İletişim Psikolojisi,İnternet ve Sosyal Medya Pazarlaması,sigortacılık, BES ve UluslararasıAsistans konularındakonuşmacı olarak yer almıştır.
İyi derecede İngilizce, orta seviyede İtalyanca bilen Ali Civan, ayrıca NBA Türkiye dergisinde basketbol yazılarını sürdürmektedir. Bu alanda ise “Kısa Şortlu Efsaneler” isimli bir kitabı bulunmaktadır
Uluslararası medya yardım ve planlama ajansı Medasist International’ın çatısı altında bulunan web tabanlıtürkiye tanıtım,sektörel,sigorta vewebtv (www.sigortanet.tv), (www.newsfromturkey.tv) platformlarının ve yabancılara Türkiye’de seyahat yardım asistansı hizmeti sağlayan travelassisturkey’le birlikte Kurucusu olduğu sigortacılık ve kişisel gelişim eğitimleri vermekte olanSigorta Akademi’de direktör olarak çalışmalarını sürdürmektedir.
2003 yılından itibarenSigortacılıkalanındasigorta şirketlerine Yönetim Danışmanlığı ve Kurucusu olduğu Medasist ile inovatif sigortacılık ürünlerinin gerçekleştirlmesi konularındaçalışmaktadır.
Ali Civan, Akademik çalışmalarını ise Bezmialem ÜniversitesiSağlık Bilimleri Fakültesi’nde vermekte olduğu Sağlık Turizmi,Sağlık Sigortacılığı ve Sigorta Pazarlaması dersleri ile ilgili Üniversitede Öğretim Görevlisi olarak sürdürmektedir.
Program sonunda yüzde 80 katılım şartını karşılayan adaylara Katılım Belgesi verilir.
12.750 TL (KDV Dahil)
Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.