"Sağlık Turizmi ve Uluslararası Pazarlama" Eğitimi Programı

Online
Başlangıç Tarihi: 20 Nisan 2024
Süre: 14 saat

Sağlık ve Medikal Turizm Sisteminin  Temel Özellikleri, Uluslararsı Pazarlamaya Genel Bakış,Türkiye’de ve Dünya’da Sağlık Turizm ve Medikal Turizm Uygulamaları ve Karşılaştırılması, Sağlık ve medikal Turizm’in Planlama, Pazarlama ve Satışı, Sağlık ve Medikal Turizmde Reklam, Geleceğe Yönelik Trendler, İnternet ve Sosyal Medya Üzerinden Sağlık ve Medikal Turizm Pazarlaması ile Model çalışması, Dünya’da ve Türkiye’de İletişim ve  Pazarlama Stratejileri ile Farkları, Dünya Ticareti ile Dünya’da Yönetici –Tüketici Profillerine Genel Bakış, Uluslararası Pazarlamada Ülkelere Göre strateji Uyarlamaları


Eğitim Bilgileri

Katılımcıların Günden Güne Büyük Bir Gelişim Gösteren Sağlık Ve Medikal Turizm Konularında Planlama, Pazarlama ve Satış Konularında Eğitilerek Bu Konulardaki Başarılarını Üst Düzeye Çıkarmak, Kendilerini Geleceğin Mesleklerinden Biri Olan Sağlık Turizmi Uzmanlığına Hazırlamak ve Katılımcılara, Uluslararası iş Dünyasında Hangi Sektör İçin Olursa Olsun Satış, Pazarlama, Strateji ve Dünya Yöneticileri ile Uluslararası İş Dünyasında Başarı İçinAnahtar Niteliğinde Bilgiler Verebilmektir.

Hastane Yöneticileri, Estetik Merkezleri çalışanları, Dişçiler, Sağlık Yönetimi Bölümü öğrencileri, Sağlık Turizmine Yönelik Ajans olarak sektörde yer almak isteyen kişiler...  için uygundur.

Turizm, Sağlık Turizmi ve Alternatif Turizm Çeşitleri

Sağlık Turizmi ve Medikal Turizm Kavramları 

Sağlık ve Medikal Turizmi Katılımcılarının Özellikleri

Türkiye’ de ve Dünya’da Sağlık Turizmine Katılanların İstatistiki Verileri

Sağlık ve Medikal Turizmi Organizasyonları, Standartları ve Özellikleri 

 Sağlık Turizmi ve Medikal Turizmin Hastaya ve Ülkeye Faydaları 

Sağlık Turizmi ve Medikal Turizm ÇeşitleriTermal Turizm ve Türkiye’deki Gelişimi

Medikal Turizmin Tarihi, Türkiye ve Dünya’daki Gelişimi Türkiye’ de Medikal Turizm ve Türkiye’nin Tercih Edilme Nedenleri

Sağlık ve Medikal Turizm’de Dünya’nın Neresindeyiz? 

Medikal Turizm PaketleriMedikal Turizmin Temel Taşları(Doktor, Sağlık Kurumu ve Çalışanları, Otel, Transfer ve Tercüman)

Medikal Turizmde Türkiye’nin Rakipleri ve Dünya’da Sağlık Hizmetlerinin Fiyatları ile Özellikleri Medikal Turizm Hakkında Örnek Ülke UygulamalarıABD, İngiltere, Hindistan, Tayland ve Almanya’da Medikal Turizm

Dünya’da Medikal Turizm Çalışmaları

Sağlık ve Medikal Turizm’de Doğru Ortaklıklar

Sağlık Kurumları, Aracılar ve Hastalar

Sağlık ve Medikal Turizm’de Pazar Araştırması ve Hedef Kitle Seçimi

Sağlık ve Medikal Turizm Pazarlaması

Hangi Ülke Pazarında Nasıl Başarılı Olunabilinir?

Sağlık ve Medikal Turizm’de Satış ve Satış Kaynakları 

Sağlık ve Medikal Turizm’de İnternet Pazarlaması

Sağlık Turizminde Ülke ve Şehir Tanıtımı Medikal Seyahatin Planlanması, 

Sağlık ve Medikal Turizm’de Yolculuğun Planlanması Seyahat Koşullarının Sağlanması, 

Bilet Rezervasyonu, Otel Rezervasyonunda Öne Çıkmak 

Sağlık Kurumları’nın Seçimi ve İrtibata Geçilmesi Aşamalarında Tercih Edilmek Tesislerin (Tedavi Merkezlerinin) Araştırılması

Ulusal ve Uluslararası Asistans ve Sigortacılık Hizmetleri Sağlık ve Medikal Turizm’de Geleceğe Yönelik Trendler Sağlık ve Medikal Turizm’de Model Çalışması

Dünya’da ve Türkiye’de iletişim farkları 

Hangi ÜlkedeNasılDoğru iletişim ve Pazarlama Stratejileriile Başarılı Olunulabilinir?

Küresel Pazarlama ve İletişim, İletişim Uyarlama Stratejileri

Katılımcı Sektörleri Uygulamalı Yurtdışı Pazarlara Açılma Genel Fizibilite ve Model Çalışması

20 Nisan 2024 10.00-18.00

21 Nisan  2024 10.00 -18.00

Ali CİVAN 

1987 yılında ,üniversite yıllarında iş hayatına tekstil ihracatı ve sigorta acentesi olarak başlayan Ali Civan, Anadolu Üniversitesinde işletme üzerine lisans, Bilgi Üniversitesi’nde yönetim ve liderliküzerine de MBA yapmıştır. 35 yılı aşkın süredir devam eden sigortacılık yaşamı boyunca çok sayıda sigorta şirketi ve bireysel emeklilik şirketi ile çalışmalarını sürdürmüş ve halen sigortacılık alanında sağlık sigortacılığı branşında kendi kurduğu şirketinde çalışmalarına devam etmektedir. 

Uzun yıllarsüren sağlık turizmi çalışmaları başta Almanya,İngiltere, ABD, İtalya, Hollanda, Rusya ve Fransa olmak üzereçok sayıda ülkede tanıtım ve pazarlama çalışmalarını sürdüren Ali Civan’ın çeşitli dergi ve portallar da küresel pazarlama ve iletişime yönelik makaleleri yer almaktadır.

1996-1998 yılları arasında radyoda Sigorta Kuşağı isimli programı sunan Ali Civan’ın çeşitli sigorta dergilerinde yayınlanmış makaleleri bulunmaktadır. Ayrıca sağlık sigortacılığı ve sağlık turizmi konularında üniversitelerde çeşitli eğitimler vermekle birlikte “Türkiye’de Sağlık Sigortacılığı Sistemi” adı altında yayınlanmış bir kitabı bulunmaktadır.

Başta Akdeniz Üniversitesi,Uludağ Üniversitesi,Medipol Üniversitesi,İstinye Üniversitesi,Bilim Üniversitesi ve Arel Üniversitesi olmak üzere birçok üniversitede sigortacılık dersleri vermiş ve çok sayıda Ticaret ve Sanayi odası ile paneldeUluslararası Pazarlama,Sağlık Turizmi,İletişim Psikolojisi,İnternet ve Sosyal Medya Pazarlaması,sigortacılık, BES ve UluslararasıAsistans konularındakonuşmacı olarak yer almıştır.

İyi derecede İngilizce, orta seviyede İtalyanca bilen Ali Civan, ayrıca NBA Türkiye dergisinde basketbol yazılarını sürdürmektedir. Bu alanda ise “Kısa Şortlu Efsaneler” isimli bir kitabı bulunmaktadır 

Uluslararası medya yardım ve planlama ajansı Medasist International’ın çatısı altında bulunan web tabanlıtürkiye tanıtım,sektörel,sigorta vewebtv (www.sigortanet.tv), (www.newsfromturkey.tv) platformlarının ve yabancılara Türkiye’de seyahat yardım asistansı hizmeti sağlayan travelassisturkey’le birlikte Kurucusu olduğu sigortacılık ve kişisel gelişim eğitimleri vermekte olanSigorta Akademi’de direktör olarak çalışmalarını sürdürmektedir.

2003 yılından itibarenSigortacılıkalanındasigorta şirketlerine Yönetim Danışmanlığı ve Kurucusu olduğu Medasist ile inovatif sigortacılık ürünlerinin gerçekleştirlmesi konularındaçalışmaktadır.

Ali Civan, Akademik çalışmalarını ise Bezmialem ÜniversitesiSağlık Bilimleri Fakültesi’nde vermekte olduğu Sağlık Turizmi,Sağlık Sigortacılığı ve Sigorta Pazarlaması dersleri ile ilgili Üniversitede Öğretim Görevlisi olarak sürdürmektedir.

Program sonunda yüzde 80 katılım şartını karşılayan adaylara  Katılım  Belgesi verilir.

12.750 TL (KDV Dahil)

Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.

Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü