Türk Sigorta ve Bireysel Emeklilik Sisteminin Temel Özellikleri, Türkiye’de Sigorta ve BES Uygulamalarının Dünü-Bugünü, Türkiye ve Dünya’daki Sigorta ve BES Sistemlerinin Karşılaştırması, Sigorta ve Bireysel Emeklilik Pazarlama ve Satışı,Sigortalı Adayıyla İlk Tanışma, Wall Flower Olmamak, Satışta Dürüstlük, Sigortalı ne ister-Sigortacı ne ister? Sigorta Ve BES Satışında İkna Etmek, Çapraz Satış, Yenileme Oranını Maksimizasyonu, Başarılı Sigortacı Vizyonu, , Kurumsal Poliçe Yaptıran Büyük Şirketlerin Sigorta ve BES ile İlgili Satın Alma Yada Araştırma Yöneticilerini İkna ile İlişkiler ,Sorunlu Müşteri de Kısa,Orta ve Uzun Vadede Başarı, Sigortacılık ve Bireysel Emeklilik Sisteminde Acentelik, Danışmanlık, Reklam, Geleceğe Yönelik Trendler, İnternet ve Sosyal Medya Üzerinden Sigorta Pazarlaması,Sigorta ve BES Pazarlaması ile ilgili Katılımcılara Münferit Eğitimsel ve Psikolojik Pazarlama Desteği ile Motivasyon Desteği
Katılımcıları Sigortacılık ve Bireysel Emeklilik Sisteminin En Önemli İşlevi Olan Satış ve Pazarlama Konularında Eğiterek Bu Konulardaki Başarılarını Üst Düzeye Çıkarmak ve Verim Almak. Branşlaşarak İş Sahibi Olmak İsteyen Bu Amaçla Kuruma BaşvuranÜniversitelerdekiÖzellikle Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü Mezunları OlmakÜzere Tüm İş Adaylarınınİş Becerilerini Ölçümleyebilme ve Başarılı Sigortacılar Olarak Şirkete Kuruma Katılabilme Sürecinde Aktif Rol Almak.
Sigorta ve BES Satış Danışmanları ile Yöneticileri, Sigorta Acenteleri, Sigortacı ve BES Satış Yöneticisi Adayları.
Sigortalı ne ister-Sigortacı ne ister?
Sigorta Poliçesi Kimlere Satılır?
Sigortacılık ve Bireysel Emeklilik Sisteminde Acentelik ve Satış Temsilciliğinin Gerekleri,
Ticari Sigortalar Pazar Araştırması ve Büyük Düşünme,
Dünya’da İnternet ve Sosyal Medya’da Sigorta Pazarlaması İçin Neler Yapılıyor?
Dünya’da ve Türkiye’de Sigorta Reklamları ve Sigortacılığa Farklı Bir Bakış,
İnternet Üzerindeki Günümüz Türk Sigorta Sektöründeki Çalışmalar,
Ticari Sigorta Pazarlamasında Deneyimlerden Faydalanma ve Problemlerin Paylaşımı,
Ticari Sigorta Pazarlamasında Potansiyel Sigortalı Takibi ve KişiselPerformans Değerlendirmesi,
Ticari Sigorta Pazarlamasında Sürekli Reklam,
Araç Sigortaları,Pazar Araştırması ve Pazarlaması,
İşyeri ve Ev Sigortaları, Pazar Araştırması ve Pazarlaması,
Nakliyat ve Tekne Sigortaları, Pazar Araştırması ve Pazarlaması,
Ferdi Kaza Sigortaları, Pazar Araştırması ve Pazarlaması,
Sorumluluk ve Mühendislik Sigortaları, Pazar Araştırması ve Pazarlaması,
Ticari Sigorta Pazarlamasında Potansiyel Ürün Geliştirme ve Pazarlaması,
Ticari Sigortaların Pazarlamasında Yenileme Oranı Maksimizasyonu,
Sigorta Pazarlamasında Sigortalının İlk Yılı
Eğitim Günü ile İlgili Soru ve Cevaplar…
Ticari Sigortalar Hasar Sorunu Çözümü/ Değerlendirmeli Atölye Çalışması…
Ticari Sigorta Ürünü Pazar AraştırmasıveSatışı/ Değerlendirmeli Atölye Çalışması
11 Mayıs 2024 10.00-17.00
12 Mayıs 2024 10.00-17.00
Ali CİVAN
1987 yılında ,üniversite yıllarında iş hayatına tekstil ihracatı ve sigorta acentesi olarak başlayan Ali Civan, Anadolu Üniversitesinde işletme üzerine lisans, Bilgi Üniversitesi’nde yönetim ve liderliküzerine de MBA yapmıştır. 35 yılı aşkın süredir devam eden sigortacılık yaşamı boyunca çok sayıda sigorta şirketi ve bireysel emeklilik şirketi ile çalışmalarını sürdürmüş ve halen sigortacılık alanında sağlık sigortacılığı branşında kendi kurduğu şirketinde çalışmalarına devam etmektedir.
Uzun yıllarsüren sağlık turizmi çalışmaları başta Almanya,İngiltere, ABD, İtalya, Hollanda, Rusya ve Fransa olmak üzereçok sayıda ülkede tanıtım ve pazarlama çalışmalarını sürdüren Ali Civan’ın çeşitli dergi ve portallar da küresel pazarlama ve iletişime yönelik makaleleri yer almaktadır.
1996-1998 yılları arasında radyoda Sigorta Kuşağı isimli programı sunan Ali Civan’ın çeşitli sigorta dergilerinde yayınlanmış makaleleri bulunmaktadır. Ayrıca sağlık sigortacılığı ve sağlık turizmi konularında üniversitelerde çeşitli eğitimler vermekle birlikte “Türkiye’de Sağlık Sigortacılığı Sistemi” adı altında yayınlanmış bir kitabı bulunmaktadır.
Başta Akdeniz Üniversitesi,Uludağ Üniversitesi,Medipol Üniversitesi,İstinye Üniversitesi,Bilim Üniversitesi ve Arel Üniversitesi olmak üzere birçok üniversitede sigortacılık dersleri vermiş ve çok sayıda Ticaret ve Sanayi odası ile paneldeUluslararası Pazarlama,Sağlık Turizmi,İletişim Psikolojisi,İnternet ve Sosyal Medya Pazarlaması,sigortacılık, BES ve UluslararasıAsistans konularındakonuşmacı olarak yer almıştır.
İyi derecede İngilizce, orta seviyede İtalyanca bilen Ali Civan, ayrıca NBA Türkiye dergisinde basketbol yazılarını sürdürmektedir. Bu alanda ise “Kısa Şortlu Efsaneler” isimli bir kitabı bulunmaktadır
Uluslararası medya yardım ve planlama ajansı Medasist International’ın çatısı altında bulunan web tabanlıtürkiye tanıtım,sektörel,sigorta vewebtv (www.sigortanet.tv), (www.newsfromturkey.tv) platformlarının ve yabancılara Türkiye’de seyahat yardım asistansı hizmeti sağlayan travelassisturkey’le birlikte Kurucusu olduğu sigortacılık ve kişisel gelişim eğitimleri vermekte olanSigorta Akademi’de direktör olarak çalışmalarını sürdürmektedir.
2003 yılından itibarenSigortacılıkalanındasigorta şirketlerine Yönetim Danışmanlığı ve Kurucusu olduğu Medasist ile inovatif sigortacılık ürünlerinin gerçekleştirlmesi konularındaçalışmaktadır.
Ali Civan, Akademik çalışmalarını ise Bezmialem ÜniversitesiSağlık Bilimleri Fakültesi’nde vermekte olduğu Sağlık Turizmi,Sağlık Sigortacılığı ve Sigorta Pazarlaması dersleri ile ilgili Üniversitede Öğretim Görevlisi olarak sürdürmektedir.
Program sonunda yüzde 80 katılım şartını karşılayan adaylara Katılım Belgesi verilir.
4.500 TL (KDV Dahil)
Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.