Yeni ekonomik ve teknik gelişmeler, kurumlarda en önemli fonksiyonları yerine getiren Yönetici Asistanlığı Mesleğinin de önemini arttırmıştır. Klasik sekreterlik mesleğinin ötesinde Yönetici Asistanlığı Mesleği daha karmaşık ve strateji gerektiren bir nitelik kazanmıştır.
Ders notu ve iş hayatında kullanılacak formlar ile zenginleştirilmiş Yönetici Asistanlığı Eğitimi ile bu mesleği seçenlere, mesleklerinde başarılı olmak için gerekli olan bireysel ve yönetsel yetkinlikler kazandırılmak amaçlanmıştır.
Yönetici asistanlığı mesleğinde kariyer yapmayı hedefleyenler ile halen yönetici asistanı olarak çalışan, mesleğinde ilerlemek ve kendini geliştirmek isteyenler katılabilir.
Yönetici asistanlığı mesleğinde başarılı olmak için gerekli olan bireysel ve yönetsel yetkinlikler kapsamında duygularınızı ve enerjinizi yönetmeyi, zamanınızı etkili kullanmayı, sorumluluk kültürü ile hareket ederek görevlerinizi etkin ve verimli bir şekilde yerine getirme yollarını, insanlarla etkili iletişim kurma, uzlaşma ve çatışmaları çözmeyi öğreneceksiniz.
Yönetici asistanlığı eşliğinde başarılı olmak için gerekli olan organizasyon, planlama, iletişim, öz yönetim gibi gerekli olan yönetsel ve bireysel yetkinlikler
Konu: Yönetici Asistanlığına Giriş
İş Hayatındaki Rolü ve Önemi
Organizasyon İçerisindeki Yeri
İş ve Görev Tanımı
Yönetici Asistanında Aranan Nitelikler
Mesleki Sorumluluklar
Konu: Duygu Yönetimi
Öfke, Stres Gibi Olumsuz Duygu Durumları İle Başa Çıkma Ve Yönetme Teknikleri
Konu: İletişim Teknikleri
İletişim ve Beden Dili
Etkin Dinleme ve Empati Kurma
Konu: İletişim Teknikleri
Telefonda Etkin Görüşme Teknikleri
Çatışma Yönetimi
Zor Durumlar İle Başa Çıkmak
Konu: Motivasyon
Motivasyonda Bireysel Farklılıklar
Bireysel ve Kurumsal Motivasyon Teknikleri
Konu: Enerji Yönetimi ve Zamanı Etkili Kullanma Teknikleri
Erteleme, Atalet Ve Zaman Tuzakları İle Aşa Çıkmak.
Zamanı Etkili Bir Şekilde Kullanma Teknikleri
Konu: Öz Yönetim Becerileri
Özsaygı, Özgüven, Özdenetim
Konu: Organizasyon ve Planlama Becerileri
Seyahat Organizasyonu
Toplantı, Konferans ve İş Yemeği Organizasyonu
Yöneticiyi Temsil Etme, Konuk Karşılama, Ağırlama ve Uğurlama
Konu: Organizasyon ve Planlama Becerileri
Dosyalama ve Arşivleme Sisteminin Geliştirilmesi ve Sürdürülmesi
Raporlama, Yazma ve Yazışma Becerileri
Kişisel Organizasyon ve Düzen
Konu: Yönetici Asistanının Farklı Rolleri
Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Rolü
İnsan Kaynakları Rolü
Kolaylaştırıcılık Rolü
1. HAFTA: 19 Aralık 2023 Salı 19.00-22.00 20 Aralık 2023 Çarşamba 19.00-22.00
2. HAFTA: 26 Aralık 2023 Salı 19.00-22.00 27 Aralık 2023 Çarşamba 19.00-22.00
3. HAFTA: 2 Ocak 2024 Salı 19.00-22.00 3 Ocak 2024 Çarşamba 19.00-22.00
4. HAFTA: 09 Ocak 2024 Salı 19.00-22.00 10 Ocak 2024 19.00-22.00
5. HAFTA: 16 Ocak 2024 Salı 19.00-22.00 17 Ocak 2024 Çarşamba 19.00-22.00
6. HAFTA: 23 Ocak 2024 Salı 19.00-22.00 24 Ocak 2024 Çarşamba 19.00-22.00
Sezgin AKGÜN HACIZADE
1979 yılında Bursa’da doğdu.
2000 yılında Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden mezun oldu.
2000-2002 yılları arasında TOSYÖV Bursa Şubesinde Dernek Yöneticisi olarak çalıştı. 2002-2006 yılları arasında E-Kent A.Ş’de Halkla İlişkiler Sorumlusu olarak çalıştı.
2009 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Bölümü’nde İnsan Kaynakları alanında yüksek lisans öğrenimini tamamladı.
2006 – 2017 yıları arasında RM Eğitim Danışmanlık ve Organizasyon Firmasında Eğitim Koordinatörü ve Eğitmen olarak çalıştı. Bu süreçte çok çeşitli sektörlerdeki 300’den fazla firma çalışanları için Duygu Odaklı İletişim, İletişim Tercihleri, Çalışan Memnuniyeti gibi konulara odaklı eğitim verdi.
2018 Şubat ayı itibarıyla Defne Danışmanlık markası ile yola çıkan Sezgin AKGÜN HACIZADE, KOSGEB girişimcilik programı desteği ile Aralık 2018'de DFN Defne İnsan Kaynakları ve Yönetim Danışmanlık Hizmetleri Eğitim Ltd Şti kurmuştur. Kendi geliştirdiği Elementler Üzerinden İletişim Tercihleri üzerine çalışmalarına yön vermiş ve "Çalışan Mutluluğu", "İyi İşyeri" gibi kurum gelişimi ve verimliliğine insan faktörü üzerinden "İnsan Kıymetleri" kavramı üzerine yoğunlaşmıştır.
Program sonunda % 80 katılım şartını karşılayan adaylara e-devlet üzerinden sorgulanabilir sertifika verilir.
9.000 TL (KDV Dahil)
Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.