Üst Düzey Yönetici Asistanlığı Sertifika Programı

online
Başlangıç Tarihi: 19 Aralık 2023
Süre: 36 Saat

Yeni ekonomik ve teknik gelişmeler, kurumlarda en önemli fonksiyonları yerine getiren Yönetici Asistanlığı Mesleğinin de önemini arttırmıştır. Klasik sekreterlik mesleğinin ötesinde Yönetici Asistanlığı Mesleği daha karmaşık ve strateji gerektiren bir nitelik kazanmıştır. 

Ders notu ve iş hayatında kullanılacak formlar ile zenginleştirilmiş Yönetici Asistanlığı Eğitimi ile bu mesleği seçenlere, mesleklerinde başarılı olmak için gerekli olan bireysel ve yönetsel yetkinlikler kazandırılmak amaçlanmıştır. 


Eğitim Bilgileri

Yönetici asistanlığı mesleğinde kariyer yapmayı hedefleyenler ile halen yönetici asistanı olarak çalışan, mesleğinde ilerlemek ve kendini geliştirmek isteyenler katılabilir.  

Yönetici asistanlığı mesleğinde başarılı olmak için gerekli olan bireysel ve yönetsel yetkinlikler kapsamında duygularınızı ve enerjinizi yönetmeyi, zamanınızı etkili kullanmayı, sorumluluk kültürü ile hareket ederek görevlerinizi etkin ve verimli bir şekilde yerine getirme yollarını, insanlarla etkili iletişim kurma, uzlaşma ve çatışmaları çözmeyi öğreneceksiniz. 

Yönetici asistanlığı eşliğinde başarılı olmak için gerekli olan organizasyon, planlama, iletişim, öz yönetim gibi gerekli olan yönetsel ve bireysel yetkinlikler  

Konu: Yönetici Asistanlığına Giriş

İş Hayatındaki Rolü ve Önemi

Organizasyon İçerisindeki Yeri

İş ve Görev Tanımı

Yönetici Asistanında Aranan Nitelikler

Mesleki Sorumluluklar


Konu: Duygu Yönetimi

Öfke, Stres Gibi Olumsuz Duygu Durumları İle Başa Çıkma Ve Yönetme Teknikleri


Konu: İletişim Teknikleri

İletişim ve Beden Dili

Etkin Dinleme ve Empati Kurma


Konu: İletişim Teknikleri

Telefonda Etkin Görüşme Teknikleri

Çatışma Yönetimi

Zor Durumlar İle Başa Çıkmak


Konu: Motivasyon

Motivasyonda Bireysel Farklılıklar

Bireysel ve Kurumsal Motivasyon Teknikleri


Konu: Enerji Yönetimi ve Zamanı Etkili Kullanma Teknikleri

Erteleme, Atalet Ve Zaman Tuzakları İle Aşa Çıkmak.

Zamanı Etkili Bir Şekilde Kullanma Teknikleri


Konu: Öz Yönetim Becerileri

Özsaygı, Özgüven, Özdenetim


Konu: Organizasyon ve Planlama Becerileri

Seyahat Organizasyonu

Toplantı, Konferans ve İş Yemeği Organizasyonu

Yöneticiyi Temsil Etme, Konuk Karşılama, Ağırlama ve Uğurlama


Konu: Organizasyon ve Planlama Becerileri

Dosyalama ve Arşivleme Sisteminin Geliştirilmesi ve Sürdürülmesi

Raporlama, Yazma ve Yazışma Becerileri

Kişisel Organizasyon ve Düzen


Konu: Yönetici Asistanının Farklı Rolleri

Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim Rolü

İnsan Kaynakları Rolü

Kolaylaştırıcılık Rolü



1. HAFTA: 19 Aralık 2023  Salı  19.00-22.00                                                                                                                                                                20 Aralık 2023 Çarşamba    19.00-22.00     

2. HAFTA:  26 Aralık 2023  Salı 19.00-22.00                                                                                                                                                                 27 Aralık 2023 Çarşamba   19.00-22.00    

3. HAFTA: 2 Ocak 2024  Salı 19.00-22.00                                                                                                                                                                   3 Ocak 2024  Çarşamba 19.00-22.00    

4. HAFTA: 09 Ocak 2024  Salı 19.00-22.00                                                                                                                                                                 10 Ocak 2024    19.00-22.00

5. HAFTA: 16 Ocak 2024  Salı  19.00-22.00                                                                                                                                                                17 Ocak 2024  Çarşamba 19.00-22.00

6. HAFTA: 23 Ocak 2024  Salı 19.00-22.00                                                                                                                                                                 24 Ocak 2024  Çarşamba  19.00-22.00



Sezgin AKGÜN HACIZADE

1979 yılında Bursa’da doğdu.

2000 yılında Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden mezun oldu.
 
2000-2002 yılları arasında TOSYÖV Bursa Şubesinde Dernek Yöneticisi olarak çalıştı. 2002-2006 yılları arasında E-Kent A.Ş’de Halkla İlişkiler Sorumlusu olarak çalıştı.
 
2009 yılında Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Bölümü’nde İnsan Kaynakları alanında yüksek lisans öğrenimini tamamladı.

2006 – 2017 yıları arasında RM Eğitim Danışmanlık ve Organizasyon Firmasında Eğitim Koordinatörü ve Eğitmen olarak çalıştı. Bu süreçte çok çeşitli sektörlerdeki 300’den fazla firma çalışanları için Duygu Odaklı İletişim, İletişim Tercihleri, Çalışan Memnuniyeti gibi konulara odaklı eğitim verdi.

2018 Şubat ayı itibarıyla Defne Danışmanlık markası ile yola çıkan Sezgin AKGÜN HACIZADE, KOSGEB girişimcilik programı desteği ile Aralık 2018'de DFN Defne İnsan Kaynakları ve Yönetim Danışmanlık Hizmetleri Eğitim Ltd Şti kurmuştur. Kendi geliştirdiği Elementler Üzerinden İletişim Tercihleri üzerine çalışmalarına yön vermiş ve "Çalışan Mutluluğu", "İyi İşyeri" gibi kurum gelişimi ve verimliliğine insan faktörü üzerinden "İnsan Kıymetleri" kavramı üzerine yoğunlaşmıştır.

Program sonunda % 80 katılım şartını karşılayan   adaylara e-devlet üzerinden sorgulanabilir  sertifika verilir.

9.000 TL  (KDV Dahil)

Khas Mensubu Akademisyen & İdari Personeline, Khas Mezun & Öğrencilerine %50 indirim imkanı bulunmaktadır.

Yazılım ve Uygulama KHAS Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü